ذوب‌آهن در یک‌قدمی چهارمی/ سرخوردن نائب قهرمانی از دست سپاهان

بانوان فوتبالیست سپاهانی یک هفته قبل از پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال سومی خود را جشن گرفتند ولی ذوب‌آهنی‌ها رسیدن به سکوی چهارمی را به هفته پایانی رقابت‌ها منوط کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر در حالی شب گذشته _ جمعه ۳۱ خردادماه _ با انجام شش دیدار پیگیری شد که دریکی از مهم‌ترین این دیدارها طلایی پوشان سپاهان نتوانستند در خانه امتیازی به دست بیاورند و با نتیجه پرگل چهار بر یک مغلوب شهرداری سیرجان شد تا با نائب قهرمانی خداحافظی کنند.

شاگردان جهان نجاتی با ۵۴ امتیاز از ۲۱ بازی در حالی شب گذشته نائب قهرمانی خود را در باغ فردوس اصفهان جشن گرفتند که شاگردان سمیه شهبازی نیز توانستند با کسب ۴۶ امتیاز سکوی سومی را به دست بیاورند.

بانوان سبزپوش اصفهانی که برای کسب مقام چهارمی لیگ برتر این روزها جدال حساسی را با شاگردان شرمین رحمتی آغاز کرده‌اند، شب گذشته به تمام امتیازات دیدارشان با همیاری ارومیه احتیاج داشتند. شاگردان بیان محمودی شب گذشته سنگ تمام گذاشتند و با نتیجه پرگل چهار بر یک همیاری را در خانه خودش شکست دادند.

ذوبی‌ها با نتیجه خوبی که شب گذشته به دست آوردند کاری کردند تا تکلیف مقام چهارمی لیگ برتر در هفته آخر مشخص شود. هفته آینده تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان باید به مصاف شهرداری بم برود که دو هفته گذشته قهرمانی خود را مسجل کرد و این هفته نیز سپیدار مازندران به دلیل مشکلات مالی از مصاف با این تیم قدرتمند انصراف داد.

دیگر نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح ذیل اعلام شد:

راهیاب ملل مریوان ۰-۷ پارس جنوبی بوشهر

ملوان بندرانزلی ۲-۰ پالایش گاز ایلام

شهرداری بم ۰-۳ سپیدار قائم‌شهر

آذرخش تهران ۱-۲ لران زاگرس

کد خبر 379856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.