جوان ضارب، مسافر قطارشهری نبود/ نزاع ادامه‌دار به مترو کشیده شد

سخنگوی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: واحد حقوقی و قضایی شرکت بهره‌برداری قطارشهری به همراه نیروی انتظامی پیگیر درگیری شب گذشته (چهارشنبه) مسافران متروی مشهد هستند.

به گزارش ایمنا، میثم زارع در رابطه با درگیری شب گذشته (چهارشنبه) بین دو جوان ۲۰ تا ۲۵ سال در متروی مشهد، اظهار کرد: نزاع شب گذشته داخل قطارشهری ادامه درگیری بود که در بوستان ملت بین سه جوان مشهدی و سه جوان اهوازی رخ داد.

زارع افزود: با این حال درگیری بین این جوانان ادامه می‌یابد و آنان که مسافر مترو نبودند، از بالای نرده‌های قطارشهری به داخل ایستگاه هجوم می‌آوردند؛ در کمتر از یک دقیقه از ورود این افراد به داخل مترو، همزمان نیز قطار وارد ایستگاه می‌شود و یکی از جوانان برای فرار از دست ضارب به داخل واگن بانوان می‌رود. فرد ضارب نیز پشت‌سر وی وارد واگن بانوان می‌شود و پس از وارد کردن چند ضربه چاقو به جوان، از صحنه می‌گریزد.

وی تصریح کرد: نگهبان ایستگاه که در سکوی مقابل مشغول انجام وظیفه بوده با مشاهده موضوع دکمه توقف اضطراری را به منظور حفظ جان مسافران و رفع خطر می‌فشارد و سریعا به سکوی مقابل اعزام می‌شود، اما با توجه به اینکه این حادثه در کمتر از یک دقیقه به وقوع می‌پیوندند، جوان ضارب و همراهانش در ازدحام جمعیت از صحنه می‌گریزند.

سخنگوی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد خاطرنشان کرد: اورژانس بلافاصله به محل اعزام می‌شود و مصدوم به بیمارستان فارابی منتقل و بستری می‌شود.

زارع گفت: در عین حال واحد حقوقی و قضایی شرکت بهره‌برداری قطارشهری به همراه نیروی انتظامی پیگیر موضوع هستند و این مورد را بررسی می‌کنند.

کد خبر 379822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.