آغاز فاز سوم عملیات اجرایی احداث خطوط جدید پردازش

معاون فنی و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی ساخت تجهیزات خطوط پردازش جدید در کارخانه پردازش پسماند و تولید کود آلی شهرداری اصفهان خبر داد.

مجید قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث خطوط جدید پردازش پسماند جزو پروژه‌های کلان سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان است که اجرای آن در چهار فاز از اواسط سال گذشته کلید خورده است.

وی افزود: فاز نخست این پروژه، اجرای مقدمات و پیش نیازهای لازم برای آغاز فاز اجرایی شامل دمونتاژ خطوط قدیمی و اجرای زیرساخت‌های عمرانی لازم بوده  است و در فاز دوم نیز عملیات طراحی در حوزه‌های تجهیزات مکانیکی و برق و نیازمندی‌های عمرانی و تاسیساتی تعریف شده است. این فاز حدود ۸۰ در صد پیشرفت فیزیکی داشته است .

معاون فنی و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به جزییات فاز سوم این پروژه، اضافه کرد: بر اساس طراحی‌های انجام شده فاز سوم پروژه شامل عملیات ساخت تجهیزات مورد نیاز خطوط است و از اوایل خردادماه آغاز شده است و پیش بینی می‌شود تا مهرماه سال جاری پایان یابد .

قاسمی تصریح کرد: در مرحله نخست این فاز، پس از عملیات طراحی سرندهای دوار، انجام تشریفات انتخاب پیمانکار در دستور کار قرار گرفته است تا ساخت سرندهای دوار برای استفاده در خطوط پردازش و خط پالایش کود آغاز شود و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا اوایل شهریور ماه با بودجه‌ای در حدود ۱۵ میلیارد ریال کار ساخت آن‌ها به پایان می‌رسد .

وی افزود: در حال حاضر نیز کار طراحی تجهیزات اسلت کانوایر ، سرند بالستیک، کیسه بازکن و نوارهای نقاله خطوط در حال اتمام است و بلافاصله بعد از خاتمه عملیات طراحی کار ساخت آن‌ها آغاز می‌شود.

معاون فنی و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اضافه کرد: در فاز چهار طرح که فاز نهایی است، پس از ساخت تجهیزات و آماده سازی زیرساخت‌های لازم، عملیات نصب تجهیزات، اجرای شبکه برق رسانی و نهایتاً راه اندازی اولیه و نهایی خطوط در دستور کار قرار می‌گیرد.

کد خبر 379788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.