باغ غدیر میزبان نمایشگاه "نوجوانی، نوجویی"

نمایشگاه "نوجوانی، نوجویی" از 30 خردادماه به مدت دو روز از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در باغ غدیر اصفهان برگزار می‌شود.

محمدرضا رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهداف نمایشگاه "نوجوانی، نوجویی" اظهار کرد: در این نمایشگاه خدمات تخصصی شهرداری، وی‌ژه نوجوانان ارائه می‌شود. همچنین فرصت‌های موجود برای نوجوانان در سطح شهر و دریافت اطلاعات شهری همچون موقعیت‌های علمی، ورزشی، تفریحی، فرهنگی و هنری به خانواده‌ها اگاهی‌بخشی صورت می‌گیرد، علاوه بر این، شهرداری به دنبال آن است که فرصت‌های خود را برای نوجوانان با عنوان پاتوق نوجوانی معرفی کند.

 وی افزود: در این نمایشگاه ۵۰ غرفه از مجموعه‌های آموزشگاهی تحت‌نظر سازمان فنی و حرفه‌ای وجود دارد. همچنین مجموعه‌های علمی و فرهنگی وابسته به آموزش و پرورش، شهر علم، آموزشگاه‌ها، مؤسسات علمی و موسسات فرهنگی هنری زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان، مراکز مشاوره نوجوانان زیر نظر بهزیستی و مراکز وابسته به اداره‌کل ورزش و جوانان در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون فرهنگی شهرداری منطقه چهار ادامه داد: این نمایشگاه از ۳۰ خردادماه به مدت دو روز از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در باغ غدیر برگزار می‌شود.

رهبری اضافه کرد: بهتر است به جای واژه نمایشگاه، از واژه گردهمایی استفاده کنیم، چون هر غرفه‌ای کنار غرفه خود برای برگزاری یک رویداد برنامه‌ریزی کرده است.

وی تصریح کرد: روز پنجشنبه ویژه برنامه‌ای تحت عنوان "یادگیری با طعم لذت" با حضور علی عبدلانی، از استادان دانشگاه علم و صنعت ایران دارای دکترای برق، به عنوان مخترع و پژوهشگر برگزار می‌شود. وی به عنوان کارشناس آموزشی در برنامه‌های رسانه ملی به‌ویژه در شبکه آموزش حضور داشته است.

معاون فرهنگی شهرداری منطقه چهار اظهار کرد: روز جمعه نیز یک گروه موسیقی متشکل از نوجوانان به اجرای برنامه می‌پردازند.

کد خبر 379771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.