پل‌های عابر پیاده بهسازی و ساماندهی می‌شوند

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: علاوه بر اجرای پل‌های عابر پیاده در خیابان‌های مطهری‌ جنوبی، قهرمانان، بلوار باهنر جنوبی و بلوار مدرس تعدادی از پل‌های عابر پیاده سطح شهر نیز بهسازی و ساماندهی می‌شوند.

به گزارش ایمنا، نواب قائدی در بازدید از پل‌های عابرپیاده سطح شهر اظهار کرد: نقاط ضعف و قوت همه‌ پل‌های عابر پیاده سطح شهر باید شناسایی و براساس چک‌لیست‌های ارزیابی تهیه شده از سوی کمیسیون و استانداردهای مربوطه، پل‌های دارای مشکل ساماندهی و به امکانات لازم تجهیز شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا آسانسور پل‌های عابر پیاده بوستان آزادی، میدان دانشجو و بلوار شهید چمران به زودی تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

عضو هیئت رییسه شورای شهر شیراز از فراخوان ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده جدید برای عقد قرارداد و فراهم شدن مقدمات ساخت و نصب خبر داد.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، ایمنی در تردد عابران پیاده و حفظ جان آن‌ها در محورهای پرتردد شهر را از جمله اهداف ساخت این پل‌های عابر پیاده برشمرد و افزود: در راستای افزایش رفاه و رضایتمندی شهروندان، این پل‌ها بر اساس موقعیت مکانی، نیازسنجی و شناسایی نقاط پرتردد اجرا می‌شوند.

قائدی همچنین از تجهیز برخی پل‌های مکانیزه در سطح شهر به دوربین‌های کنترلی خبر داد و افزود: به منظور رصد پل‌ها از سوی مرکز کنترل ترافیک شهرداری و نگهبانی مستقر در محل، در این پل‌ها دوربین‌ نصب می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به طرح مسقف‌کردن پل‌های عابر پیاده در نقاطی از شهر، خاطرنشان کرد: تاکنون پل‌های عابر پیاده مقابل شهرک آرین، پارک علوی و دانشجو مسقف و به سیستم روشنایی مجهز شده‌اند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه ساخت، تعمیر و نگهداری پل‌های عابر پیاده هزینه‌های زیادی برای شهرداری به همراه دارد اما برای حفظ سلامتی و ارتقای رضایتمندی مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

کد خبر 379763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.