۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
۸۵ درصد معابر مشهد آسفالت است

رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه نیازهای اولیه آسفالت معابر شهر پاسخ داده شده و اکنون وارد بحث کیفیت بخشی به آسفالت شده‌ایم، گفت: در حال حاضر شهرداری باید به سمت بهره‌گیری از روش‌های جدید و علمی حرکت کرده و ارتقای کیفیت آسفالت معابر شهر را مورد توجه قرار دهد.

به گزارش ایمنا، محمدهادی مهدی‌نیا امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاح راست‌گرد فدک و آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت معابر مشهد اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که به دلیل نبود مدیریت یکپارچه شهری باعث نارضایتی شهروندان می‌شود، تخریب و شکافت آسفالت پس از انجام آسفالت معابر توسط دستگاه‌های خدماتی است.

وی با بیان اینکه برخی اوقات شاهد هستیم پس از اجرای آسفالت معبری، آسفالت آن که قرار است ۱۰ تا ۱۲ سال مورد استفاده قرار گیرد، چند روز یا چند ماه بعد به منظور عملیات اجرایی سایر دستگاه‌ها تخریب می‌شود، اظهار کرد: باید میان شهرداری و دستگاه‌های خدماتی از جمله شرکت‌های آب، برق، گاز و تلفن و ... هماهنگی بیشتری ایجاد شود تا پس از انجام عملیات آسفالت، معابر توسط این مجموعه‌ها شکافته و یا تخریب نشوند.

مهدی‌نیا تصریح کرد: موضوع آسفالت و پوشش کف خیابان‌ها و گذرگاه‌ها که رابطه مستقیمی با بحث حمل و نقل و بهداشت شهری دارد، از گذشته به عنصری هویتی برای شهرداری‌ها تبدیل شده و یکی از مطالبات اصلی شهروندان طی سال‌های اخیر بوده است.

رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه نفت‌خیز بودن ایران سبب شده تا از آسفالت به عنوان اصلی‌ترین ماده و جنس برای پوشش معابر استفاده شود، گفت: حجم بهسازی و آسفالت معابر امروزه به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی شناخته می‌شود که شهرداری‌ها را با آن مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: یکی از مطالبات مردمی در گذشته آسفالت معابر خاکی بود که خوشبختانه با توجه به اینکه اکنون ۸۵ درصد از معابر شهر آسفالت هستند از این دوره عبور کرده‌ایم و باید افزایش کیفیت آسفالت را مدنظر قرار دهیم.

کد خبر 379756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.