جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه اصفهان افتتاح شد

جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) فرودگاه اصفهان امروز با حور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افتتاح شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، امروز چهارشنبه -۲۹ خردادماه- پروژه جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان که مرداد سال ۱۳۹۶ کلنگ زنی شده بود پس از گذشت کمتر از دو سال و با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع و زیر بنای ۶۶۰ مترمربع با حضور مدیران ارشد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و مقامات استانی افتتاح رسمی شد.

در مراسم افتتاح جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه اصفهان، سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با ابراز خرسندی از اجرای این طرح، گفت: از سرمایه گذارانی که در پروژه‌های ملی فرودگاهی مشارکت می کنند، استقبال می کنیم.

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان نیز اظهار کرد: اصفهان از نظر گردشگری و داشتن صنایع،‌ مراکز علمی و نیز مراکز درمانی از استان های مهم کشور است و احداث جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه نقش به‌سزایی در رونق کسب و کار این استان خواهد داشت.

امروز همچنین تصفیه خانه فاضلاب فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان افتتاح شد؛ پروژه تصفیه خانه فرودگاه که از طرحهای زیر ساختی مهم  فرودگاه اصفهان است و در سال ۱۳۹۴ طرح و اجرای تصفیه خانه شروع و با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در زمینی به مساحت ۶۲۴۰ مترمربع با ظرفیت متوسط ۶۳۰ مترمکعب در روز با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ، نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و سایر مقامات استانی و فرودگاهی به طور رسمی افتتاح شد.

کد خبر 379725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.