سرمایه‌گذاری در گردشگری نیازمند توجه شوراهای بالادستی است

عضو هیات رییسه شورای شهر زاهدان گفت: تنها راهی که می‌تواند موانع بر سر راه سرمایه‌گذاران در عرصه گردشگری را از میان بردارد توجه شوراهای بالادستی و دستگاه‌های اجرایی به موضوع گردشگری خواهد بود.

حبیب الله خوب فکر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درحاشیه نخستین اجلاس روسای کمیسیون‌های گردشگری شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور در اصفهان اظهار کرد: شورای عالی استان‌ها می‌تواند با برگزاری جلسات کمیسیون‌های سرمایه‌گذاری و گردشگردی در مناطق دیگر کشور، به ظرفیت‌های این حوزه در تمام استان‌ها اهمیت داد.

وی افزود: اقداماتی که توسط شوراها برای رونق گردشگری انجام می‌شود باید با محوریت شورای عالی استان‌ها انجام شود و همیاری شوراها در این زمینه ارتقا یابد.

عضو شورای شهر زاهدان با بیان اینکه اعضای شوراهای کلانشهرها با هم‌افزایی بیشتر می‌توانند ظرفیت‌های گردشگری شهر خود را به دیگر شهرها منتقل کنند، تصریح کرد: زاهدان و چابهار در سیستان‌وبلوچستان ظرفیت‌ها و جاذبه‌های بی‌شمار دارند؛ جاذبه‌هایی مانند آتش‌فشان، نمک‌فشان‌و گل‌فشان که در جای دیگری از کشور نظیر آن یافت نمی‌شود و نیاز به شناخته شدن دارد.

وی اضافه کرد: تنها راهی که می‌تواند موانع بر سر راه سرمایه‌گذاران در عرصه گردشگری را از میان بردارد توجه شوراهای بالادستی و دستگاه‌های اجرایی به موضوع گردشگری خواهد بود.

کد خبر 379711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.