دستبندی که عادت‌های بد را از شما دور می‌کند!

دستبند "Pavlok" به کاربران کمک می‌کند عادت‌های بد خود مانند خوردن زیاد غذاهای فست فود، جویدن ناخن‌ها و گذراندن زمان زیاد در اینترنت را ترک کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یک شرکت فعال در زمینه تکنولوژی به تازگی نوعی دستبند هوشمندی با نام "Pavlok bracelet" ابداع کرده است که با وارد کردن یک شوک الکتریکی با قدرت ۳۵۰ ولت، کاربران را از انجام دادن عادت‌های بد مانند سیگار کشیدن، جویدن ناخن‌ها، خوردن غذاهای ناسالم و ... دور می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های این دستبند هوشمند هشدار در مورد عادت‌های نادرست است، به گونه‌ای که افراد می‌توانند با دانلود کردن اپلیکیشن Pavlok بر روی گوشی هوشمند خود، هر نوع عادات نادرست مانند خوردن یک تکه کیک اضافی را  به دوستان خود اطلاع دهند.

مچ بند دستبند ابداعی فری‌سایز و از جنس سیلیکون بوده و دارای رنگ‌های متنوعی است. یک ماژول هم داخل Pavlok قرار می‌گیرد که مجهز به باتری قابل شارژ، قطعات الکترونیکی و بلوتوث است. باتری این گجت بسیار سریع شارژ می‌شود، به گونه‌ای که با هر بار شارژ کردن، امکان ارسال ۱۵۰ شوک الکتریکی به بدن کاربر وجود دارد. 

مدت زمان نگهداری شارژ باتری به این موضوع بستگی دارد که تا چه حد کاربر قانون‌شکن است و عادت نادرست انجام می‌دهد. بلوتوث دستبند هوشمند نیز قالیت اتصال به گوشی هوشمند را دارد. شرکت سازنده ادعا می‌کند که کاربران بعد از سه تا پنج روز استفاده از این گجت، متوجه کاهش عادات بد خود و حتی ترک کامل آن‌ها می‌شوند.

قدرت شوک الکتریکی این دستگاه به اندازه‌ای است که کاربر با ترس از جای خود می‌پرد. این اتفاق ناخوشایند باعث می‌شود افراد شرطی شوند. بنابراین مغز آن‌ها عادت می‌کند در صورت تکرار رفتارهای بد، عادت نادرست خود را کنار بگذارند.

برای این که کاربران بهترین نتیجه را از این دستبند بگیرند باید تا زمان ترک عادات بد، همیشه آن را روی مچ دست‌ خود داشته باشند. قیمت این گجت پوشیدنی حدود ۲۴۲ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 379690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.