استاندار اصفهان: توسعه گردشگری نیاز به برند سازی دارد

استاندار اصفهان گفت: سفارت های ایران در سایر کشورها می توانند در سیاست هگذاری برای توسعه گردشگری کشور نقش داشته باشند تا ظرفیت های گردشگری کشور و به خصوص اصفهان، به صورت بهینه به جهان معرفی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی امروز _سه شنبه ۲۸ خرداد ماه_ در آیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان بابیان اینکه بیش از ۲۰ هزار اثر و محوطه تاریخی در اصفهان وجود دارد، اظهار کرد: شش بنای تاریخی جهانی، یک هزار و ۸۰۰ اثر ثبت ملی و هفت منطقه طبیعی شاخص نشان از ظرفیت های بالای این استان در حوزه گردشگری است.

وی ادامه داد: برای دستیابی به جایگاه واقعی در حوزه گردشگری نیاز به برند سازی داریم؛ به عنوان اولین گام بازاریابی، باید در صنعت گردشگری و صنایع دستی ایجاد برند کنیم و پس از آن شناسایی بازارهای هدف باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار اصفهان ادامه داد: سیاستگذاری به کمک سفارت های ایران در سایر کشورها گام بعدی برای توسعه گردشگری است تا ظرفیت های گردشگری کشور و به خصوص اصفهان، به صورت بهینه به جهان معرفی شود.

رضایی گفت: کنار گذاشتن راه های قبلی و پیدا کردن روش های جدید برای ایجاد این تعاملات و جذب گردشگر، راهکار دیگری است که می تواند توسط مسئولان مربوطه برای توسعه و رونق گردشگری کشور مفید و کارآمد باشد.

کد خبر 379678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.