باغ فردوس، میزبان دوئل نائب قهرمانی

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال بانوان در باغ فردوس اصفهان میان دو تیم زهردار لیگ برتر بانوان در حالی برگزار می‌شود که می‌توان نام دوئل را بر آن نهاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست و یکم فوتبال بانوان با انجام شش دیدار هم‌زمان جمعه – ۳۱ خردادماه- در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد؛ شهرداری بم که در صدر جدول  قرار دارد، هفته گذشته با نتیجه هفت بر صفر همیاری ارومیه را در هم شکست تا دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی خود را مسجل کند. شاگردان مرضیه جعفری عملکردی چشم‌گیری در لیگ برتر بانوان داشتند و توانستند بدون شکست و با ۱۹ برد عنوان قهرمانی یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان را بالای سر ببرند.

شاگردان سمیه شهبازی هفته گذشته با نتیجه پر گل پنج بر صفر لران زاگرس را از پیش رو برداشت و با دست‌پر به اصفهان برگشت تا این هفته در ورزشگاه باغ فردوس میزبان تیم شهرداری سیرجان باشد. شاگردان جهان نجاتی با یک امتیاز از دو بازی پیش رو می‌توانند نائب قهرمانی خود را جشن بگیرند و در اولین گام باید در اصفهان به مصاف طلایی پوشان دیار نصف جهان بروند.

سیرجانی‌ها چند ماه پیش وقتی برای رویارویی با ذوب‌آهن به اصفهان آمده بودند خاطره خوبی از خود به‌جا نگذاشتند و زمین فوتبال را با رینگ بوکس اشتباه گرفتند. سپاهانی‌ها برای رسیدن به نائب قهرمانی علاوه بر این سه امتیاز به سه امتیاز بازی آخر خود مقابل سپیدار مازندران نیاز دارند و از طرفی هم باید امیدوار باشند تا سیرجانی‌ها در بازی آخر خود مقابل آذرخش تهران امتیازی به دست نیاورند.

بانوان سبزپوش اصفهانی در حالی مهمان همیاری ارومیه هستند که هفته گذشته در فولادشهر مغلوب شاگردان شرمین رحمتی شدند تا سکوی چهارم را به تیم سابق بیان محمودی پیشکش کنند. همیاری ارومیه با شکست سنگینی که هفته گذشته مقابل شهرداری بم متحمل شده است مطمئناً این هفته برای جبران بازی گذشته به زمین می‌آید و از امتیاز میزبانی‌اش به نحو احسن استفاده خواهد کرد تا بتواند اعاده حیثیت کند.

کد خبر 379655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.