تصمیمات سوپر مارکتی برای سوپر جام

پانصد و دهمین شماره "صدای سپاهان" رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "کم و کاستی بود ببخشید، دوباره بر می‌گردم" عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از بختیار رحمانی و در پی فسخ قراردادش با باشگاه سپاهان مطرح شده است. رحمانی در خصوص جدایی از سپاهان اظهار کرد: نه خودم دوست داشتم قراردادم را فسخ کنم و نه امیرقلعه نویی و تابش موافق این فسخ قرارداد بودند اما شرایط جوری شد که حس کردم جدا شدنم بهتر است و در تیم دیگری شاید بیشتر بازی کنم. وی ادامه داد: حرف آخرم با هواداران سپاهان است آن‌ها باید بدانند که نهایت تلاشم را برای تیم مورد علاقه‌ام انجام دادم اما اگر کم و کاستی بوده مرا ببخشند.

"تصمیمات سوپر مارکتی برای سوپر جام" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که در پی مصوبه سازمان لیگ که سوپر جام لیگ امسال را بدون برگزاری مسابقه‌ای متعلق به پرسپولیس می‌داند بیان شده است. در گذشته این رسانه از شعار سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌ها با عنوان دو تا بخر، سه تا ببر برای انتقاد به مصوبه سازمان لیگ در خصوص سوپر جام استفاده کرده بود.

"زلاتکو کرانچار گزینه خارجی پرسپولیس؟" دیگر عنوان صفحه اصلی پانصد و دهمین شماره "صدای سپاهان" است که از افشین قطبی، علی دایی و زلاتکو کرانچار به عنوان گزینه‌های احتمالی سرمربیگری پرسپولیس نام برده است.

"وداع با جعفری" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

کد خبر 379646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.