نسخه‌های نطنز الکترونیکی می‌شود

نطنز _ رییس بیمه سلامت نطنز از الکترونیکی شدن نسخه‌های این شهرستان خبر داد و گفت : موسسه‌های طرف قراداد بیمه سلامت شهرستان از طرح نسخه‌نویسی الکترونیک و حذف دفترچه بیمه استقبال کردند.

 به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، جواد تدبیری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در روش نسخه‌نویسی الکترونیکی بیمار پس از مراجعه به پزشک با ارایه کد ملی از خدمات پزشکی استفاده می‌کند.

وی افزود: با اجرای این طرح علاوه بر صدور نسخه‌ها، ارایه پاسخ آزمایشات پزشکی و عکس‌برداری نیز به روش الکترونیک انجام و تجویزها علمی‌تر و آمارها واقعی خواهد شد.

رییس بیمه سلامت نطنز عنوان کرد: نسخه نویسی الکترونیک گامی به سوی تحقق دولت الکترونیک است و وزارت بهداشت و درمان نیز بر این مساله تأکید دارد.

تدبیری در ادامه افزود : موسسه‌های طرف قراداد بیمه سلامت شهرستان از طرح نسخه‌نویسی الکترونیک و حذف دفترچه بیمه استقبال کردند.

وی با بیان اینکه نسخه‌ الکترونیک جزئی از پرونده سلامت است که علاوه بر ارایه خدمات مناسب، دخالت‌های احتمالی را به حداقل می‌رساند.

رییس بیمه سلامت نطنز گفت: مشخص شدن هویت دریافت‌کنندگان و ارایه‌دهندگان خدمات سلامت، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ برای تولید دفترچه‌های درمان و در دسترس بودن پرونده درمانی بیمار از مزایای نسخه‌نویسی الکترونیک است.

کد خبر 379629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.