حمل ونقل میدان مرکزی میوه و تره‌بار ساماندهی می‌شود

معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی ساماندهی امور حمل ونقل میدان مرکزی میوه تره بار شهرداری اصفهان آغاز شده است.

مجتبی فروزنده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با امضاء تفاهم نامه‌ای بین سازمان های حمل و نقل بار و کالای درون شهری و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان مقرر شد مطابق ماده ۹ قانون توسعه حمل و نقل عمومی در مدیریت، نظارت و ساماندهی امور حمل و نقل و ماده ۳۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی راهبران فعال این حوزه، سازمان حمل ونقل بار با ایجاد زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نسبت به اجرای این ساماندهی اقدام کند.

وی افزود: بر این اساس در گام نخست برای اجرای طرح، تمام خودروهای سبک و سنگین که روزانه در سطح میدان ورود و خروج می‌کنند، شناسایی خواهند شد.

معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان ادامه داد: باتوجه به شناسایی خودروهای در حال تردد و اینکه روزانه حدود ۱۰ هزار خودروی باری از سمت میدان مرکزی میوه و تره بار به سمت شهر در حال تردد است، این حجم تردد نیاز به ساماندهی جدی دارد که باید مطابق قوانین بالادستی و مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان، اقدام به دریافت بارنامه درون شهری کنند که این امر مستلزم ایجاد زیرساخت‌های فنی و اجرایی است.

وی با بیان اینکه بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده با سازمان ساماندهی مشاغل شهری زیرساخت‌های لازم برای صدور بارنامه اجرایی شده است و راهبران فعال در این حوزه می‌توانند با بهره‌گیری از این زیرساخت‌ها نسبت به دریافت بارنامه اقدام کنند.

کد خبر 379628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.