گردشگری راهی برای جذب سرمایه‌گذاران است

رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج گفت: در جذب سرمایه‌گذاران با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم زیرا آن‌ها راه‌های متنوعی برای ورود به سرمایه‌گذاری در شهرها پیدا نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین خلیلی اردکانی صبح امروز (سه‌شنبه) در نخستین اجلاس روسای کمیسیون‌های گردشگری شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور در اصفهان اظهار کرد: تا چند سال دیگر باید بنشینیم و از "بشودها" سخن بگوییم، از چگونه شدن‌ها باید سخن گفت و از ظرفیت‌ها حمایت شود.

وی افزود: باید میان شهرهای خود ارتباط برقرار کنیم و تجارب خود را با یکدیگر در میان بگذاریم؛ اگر این ارتباط برقرار شده بود بدون هزینه تمام تجارب خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذاشتیم.

عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج، ادامه داد: ایجاد دبیرخانه دائمی در حوزه گردشگری با حمایت جدی شورای کلانشهرها اتفاق خواهد افتاد تا به وسیله آن زمینه تبادل و توافق میان این شهرها ایجاد شود

وی با تاکید بر اینکه ریسک سرمایه‌گذاری در برخی کلانشهرها بالاست، اضافه کرد: در جذب سرمایه‌گذاران با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم زیرا آن‌ها راه‌های متنوعی برای ورود به سرمایه‌گذاری در شهرها پیدا نمی‌کنند درحالی که گردشگری مسیر مناسبی است که باید سرمایه‌ها توسط کمیسیون‌های گردشگری به‌سوی آن هدایت شوند.

کد خبر 379615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.