۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
پایان هفته اصفهان غبارآلود است

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وضعیت جوی اصفهان در روزهای پایانی هفته جاری غبارآلود پیش بینی می‌شود.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی نسبتاً پایدار در استان اصفهان در  این بازه زمانی است و بر این اساس آسمان به صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با تاکید بر کاهش دو درجه‌ای بیشینه دمای هوای استان اصفهان افزود: بر این اساس دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات ۳۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تصریح کرد: گرمترین شهر استان خور و بیابانک با ۴۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و خنک‌ترین شهر استان بویین میاندشت با هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.

وی با بیان اینکه تغییرات جوی تنها برای ساعات بعدازظهر پیش بینی می شود، اظهار کرد: این تغییرات به صورت وزش باد نسبتا شدید خواهد بود که این پدیده در روزهای پایانی هفته بیشتر خواهد بود همچنین در شهر اصفهان در حد غبار محلی این پدیده مشهود خواهد بود.

کد خبر 379611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.