تماس بیش از ۶ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷ در هفته گذشته

شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، شش هزار و ۸۲۷ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد شش هزار و ۴۹۱ پیام برای پیگیری به ثبت رسید.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماس‌های واصل شده سه هزار و ۵۶۷ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۵ درصد، ۳۶۳ تماس معاونت عمران معادل ۵.۵ درصد و ۱۰۵ مورد نیز ترافیکی شامل ۱.۵درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است یک هزار و ۵۸ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به ساخت و سازهای بدون مجوز، رفع خطر درختان در حال سقوط، گزارش ترکیدگی و باز بودن والو آب فضای سبز بود که به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۲ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهار هزار و ۸۰۵ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۲۳۵ مورد از تماس‌ها معادل ۳۴ درصد از کل پیام‌ها را در قالب مشاوره یا اطلاعات مربوط به اطلاع رسانی اماکن تفریحی، برنامه‌های فرهنگی شهرداری و شماره تلفن‌های مورد نیاز شهروندان به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 379589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.