"روزهای تاریک" در نگارخانه کمال‌الملک کاشان

کاشان _ همزمان با هفته ملی مبارزه با دخانیات، نمایشگاه کاریکاتور "روزهای تاریک" در نگارخانه کوشک کمال‌الملک کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، مسعود خاندایی، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری کاشان در آیین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به لزوم افزایش آگاهی شهروندان درباره مضرات مصرف دخانیات و اهمیت آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان و نوجوانان اظهار کرد: توانمندسازی کودکان و نوجوانان و آموزش صحیح مهارت‌های زندگی از مهم‌ترین عوامل بازدارنده از مصرف دخانیات و انحرافات اجتماعی است که باید در خانواده‌ها و محیط‌های آموزشی انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه "روزهای تاریک"، خاطرنشان کرد: آسیب‌های اجتماعی و رفتارهای پرخطر سلامت روانی و اجتماعی کودکان و نوجوانان را تهدید می‌کند، بنابراین با وجود ۶۰ هزار دانش‌آموز در این شهرستان لازم است با طراحی و اجرای برنامه‌های ‌موثر، زمینه مصونیت کودکان و نوجوانان از آسیب‌های اجتماعی فراهم شود.

به گزارش ایمنا، در نمایشگاه "روزهای تاریک" که به همت فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان برپا شده، ۲۰ تابلو کاریکاتور از هنرمندان کاشان با موضوع پیشگیری از مصرف دخانیات تا ۳۰ خردادماه در معرض عموم گذاشته شده است.

کد خبر 379567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.