تشکیل کمیته ویژه رسیدگی به شکایات والدین از مدارس نجف‌آباد

نجف‌آباد _ رییس آموزش‌وپرورش نجف‌آباد با تاکید بر لزوم تکریم خانواده‌ها در زمان ثبت‌نام مدارس از تشکیل کمیته‌ای خاص به منظور رسیدگی به شکایات والدین در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف‌آباد، سیدرضا موسوی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شرایط فعلی فرزندان خانواده‌هایی که وضعیت مالی مناسبی دارند از امکانات و آموزش‌های بهتر استفاده و در نتیجه جایگاه‌ شغلی مناسب‌تری را کسب می‌کنند.

موسوی‌زاده با تاکید بر لزوم تکریم خانواده‌ها در زمان ثبت‌نام مدارس از تشکیل کمیته‌ای خاص به منظور رسیدگی به شکایات والدین در این زمینه خبر داد و تصریح کرد: وقتی که خانواده‌ها خواستار ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس خارج از محدوده سکونت‌ می‌شوند، مشکلات زیادی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم دانش‌آموزی به خاطر مشکلات مالی از تحصیل جا بماند، یادآور شد: به مدیران مدارس توصیه شده از خانواده‌های بی‌بضاعت و والدین متمکنی که برای پرداخت رضایت ندارند وجهی دریافت نشود.

رییس آموزش‌وپرورش نجف‌آباد با بیان اینکه جلسات کمیته ثبت‌نام مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان هر هفته تشکیل می‌شود، گفت: دانش‌آموزانی که دارای شرایط خاص اقتصادی هستند، شناسایی شده‌اند.

موسوی‌زاده با اشاره به فعالیت ۲۰۰ معلم بازنشسته در مدارس این شهرستان، اظهار کرد: امسال برای رفع مشکل کمبود معلم از ۴۰۰ نیروی خرید خدمت آموزشی، معلمان حق‌التدریس و ۵۰ فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان استفاده شد، البته تعداد زیادی از معلمان نجف‌آبادی نیز در شهرستان‌های مجاور مشغول کار هستند که به دلیل کمبود شدید معلم، مجوز انتقال به آن‌ها داده نمی‌شود.

وی با اشاره به کمبود بیش از هزار معلم در این شهرستان، تصریح کرد: امسال بیش از ۴۲۰ نفر از معلمان شهرستان واجد شرایط بازنشستگی هستند و پیش‌بینی می‌شود بیش از نیمی از این افراد تقاضای بازنشستگی ارایه کنند و تعدادی نیز به فعالیت خود ادامه دهند. 

کد خبر 379561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.