باران هم باشی برای کاسه های وارونه کاری نمی شود کرد

اینکه تصور کنی ، روزی می توانی او را متوجه اشتباهش کنی ، مثل آب کردن کوه یخ با (هااا)است . چاره ای نیست ، باران هم باشی برای کاسه های وارونه کاری نمی‌شود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران احمدی با قرار دادن عکسی از خود در اینستاگرامش آورده است :

از جدال با کسی که قدردان محبت تو نیست بپرهیز . اینکه تصور کنی ، روزی می توانی او را متوجه اشتباهش کنی ، مثل آب کردن کوه یخ با  (هااا)است . چاره ای نیست ، باران هم باشی برای کاسه های وارونه کاری نمی‌شود کرد .

استاد قمشه ای

پژمان بازغی با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش نوشته است :

سلام 

نمیدونم از کجا شروع کنم ، فقط خوشحالم که اینقدر توفیق داشتم تا حامی معنوی بیماران کلیوی بشم . وقتی فهمیدم انقدر دیالیز، سخت ، درد آورد و دشواره، وقتی فهمیدم هیچ اطلاع‌رسانی درستی برای پیشگیری از این بیماری وجود نداره، تصمیم گرفتم توی این دورانی که همه به فکر خودشونن ، با همراهی شرکت پویا طلب الیکا ، زبان سخنگوی این بیماران خاموش باشم تا بتونم اطلاعاتی برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری برای شما داشته باشم. و البته با شعار این که ، تو در این راه تنها نیستی .

یا حق

نرگس محمدی که این شبها سریال عروس تاریکی را بر روی آنتن تلویزیون دارد ، در اینستاگرامش از تجربه بازی در این مجموعه گفته است :

نقش ترانه ، نقشی بود که بعد از سالها تا قسمت اول رو خوندم، فهمیدم که هر جوری شده باید بازی کنم . من دو سال با این نقش زندگی کردم ، تقریبا هرروز . امیدوارم شما هم دوست داشته باشید. از امشب مهمون خونه هاتون هستیم . ساعت ۱۰ شب ، از شبکه یک سیما.

هوتن شکیبا به مناسبت سالروز تولدش ، عکسی از دوران طفولیت خود در اینستاگرامش منتشر کرده است :

مگه پیرمرد ۹۰ ساله ای اینجوری شلوارتو کشیدی بالا ؟ ولی کیف میکردیا. تنها دغدغه ات اسباب بازیات بود. تولدت مبارک پیرمرد.

 ممنون از لطف و محبت همه شما،  ببخشید که نتونستم تک‌تک جواب لطفتون بدم.

کامبیز دیرباز ، عکسی از خود در کنار بهاره رهنما و گوهر خیراندیش در صفحه شخصی خود منتشر کرده و آورده است :

خوب یادم هست ، ۲۰ سال پیش که اولین تئاتر حرفه‌ایم رو بازی می کردم ، مردی بزرگوار حضور داشت که پدرانه برام دلسوزی می‌کرد و بسیار ازش آموختم . جمشید اسماعیل‌خانی بزرگوار که دیشب  جاش کنار گوهر جان به شدت خالی بود . ممنونم از گوهر سینمای ایران که با پای شکسته منت به سر ما  گذاشت و به دیدن نمایش ما نشست .

روحت شاد جمشید خان.  دری هات همیشه آویزه گوشم خواهد ماند.

کد خبر 379535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.