رشد منفی شاخص کل بورس تهران پس از ۲ روز افزایش

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران بر خلاف رشد چهار هزار واحدی روز گذشته امروز با رشدی منفی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز دوشنبه -۲۷ خردادماه- و در ابتدای معاملات با روند کاهشی فعالیت خود را شروع کرد و در ساعت ۹:۱۶ کف معاملاتی امروز را با ۲۳۷ هزار و ۶۳۴ واحد به ثبت رساند اما پس از آن روند افزایشی به خود گرفت و توانست سقف معاملات را با ۲۳۸ هزار و ۴۲۰ واحد، در ۱۱:۴۶ دقیقه به ثبت برساند؛ در نهایت شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با ۵۹ واحد معادل دو صدم درصد کاهش نسبت به روز گذشته به ۲۳۸ هزار و ۱۶۰ واحد رسید.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران سه هزار و ۳۹۹ میلیون سهم طی ۳۴۴ هزار و ۳۰۵ معامله و به ارزش بالغ بر ۱۶ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۸۶۷ میلیون ریال و ارزش بازار نیز بالغ بر ۹ میلیون و ۹ هزار و ۵۷۱ میلیارد ریال شد.

از تغییرات دیگر شاخص‌های بورس می‌توان به کاهش ۱۶ واحدی شاخص قیمت، کاهش ۸۴۱ واحدی شاخص کل هم وزن، کاهش ۳۹ واحدی شاخص بازار اول، کاهش ۱۳۰ واحدی شاخص بازار دوم،  افزایش ۶۰ واحدی شاخص صنعت، افزایش ۹ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۲۴ واحدی شاخص ۵۰ شرکت بزرگ اشاره کرد.

در این میان نمادهای "جم پیلن۱"، "وبهمن۱" و "شنفتح۱" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای "دلقماح۱"،"غالبر۱" و "داروح۱" بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 379525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.