امسال دیگه باید جام بگیریم

دویست و بیست و یکمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "سازمان لیگ ماهیت سوپر جام را نمی‌داند" عنوان اصلی این رسانه است که در پی خبر احتمالی لغو برگزاری دیدار سوپرجام به بهانه قهرمانی پرسپولیس در هر دو جام برتر و حذفی بیان شده است. در قسمتی از این مطلب تحت این عنوان آمده است: سوپر جام به تنهایی یک جام مستقل با هویت است که پیش درآمدی برای شروع فصل مسابقات است و در کشورهای اروپایی آن را فرصتی برای تبلیغات و درآمدزایی می‌داند. در ادامه این مطلب به کشورهای آلمان، اسپانیا و فرانسه به عنوان نمونه‌هایی که قهرمان حذفی و لیگ کشورشان یک تیم بوده اما دیدار سوپر جام را با نایب قهرمان حذفی و یا لیگ برگزار کرده‌اند، اشاره دارد.

"امسال دیگه باید جام بگیریم" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به نقل از علی قربانی مهاجم سپاهان عنوان شده است. وی در خصوص شرایط فعلی سپاهان اظهار کرد: سال گذشته فصل خوبی را پشت سر گذاشته و تجربیات خوبی به دست آوردیم. کادر فنی امسال با توجه به نیاز تیم بازیکنان موثری را جذب کرده است و تمام تلاش خود را می‌کنیم که بتوانیم بازی‌های خوب خود را با قهرمانیتمام کرده و جام به دست آوریم.

"درخواست غرامت خواهی ذوب آهن رد شد" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و بیست و یکمین شماره "فوتبال اصفهان" است که خبر لغو درخواست غرامت باشگاه ذوب آهن از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را می‌دهد. درخواستی که در پی لغو دیدار تیم‌های ذوب آهن و النصر عربستان در عراق به دلیل مسائل امنیتی اتفاق افتاد؛ ذوبی‌ها خبر لغو دیدار را دیر دریافت کرده بودند و برای رفتن به کشور عراق هزینه‌هایی را متحمل شدند که پس از بازگشت از کنفدراسیون درخواست غرامت داشتند که مورد قبول واقع نشد.

"جلاد آرژانتین لقب جدید کی روش" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 379496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.