امدادرسانی به ۳۴۰  نفرآسیب دیده در ۷۸ حادثه

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طی هفته گذشته ۷۸حادثه گزارش شد که ۳۴۰  نفر تعداد کل آسیب دیدگان بودند و تعداد کل نیروهای اعزامی عملیاتی و امداد رسانی به حادثه دیدگان ۸۹ تیم بودند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص امداد رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث جاده‌ای هفته گذشته اظهار کرد: از تاریخ ۱۸ تا ۲۳ خرداد ماه تعداد ۷۸ حادثه در استان اصفهان وجود داشته که از این تعداد ۲۷ مورد حوادث جاده ای، یک مورد آتش سوزی جنگل و مراتع، یک مورد ریزش آور، پنج مورد کارگاهی و صنعتی، پنج مورد حواد کوهستانی، دو مورد خدمات رها سازی، یک مورد اطفا حریق و موارد دیگر شامل خدمات حضوری و سیلاب و آب گرفتگی گزارش شده است.

وی با تاکید اینکه تعداد کل آسیب دیدگان درهفته گذشته ۳۴۰ نفر بودند، گفت: ۴۹ نفر تعداد کل نجات یافتگان بودندکه برای تکمیل درمان به بیمارستان انتقال پیدا کردند و از این تعداد ۱۰ نفر به صورت سرپایی در محل حادثه تحت درمان قرار گرفتند.

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: در حوادث جاده ای هفته گذشته اسکان اضطرای برای تعداد ۳۷ نفر انجام شد که این اسکان های اضطراری دارای شرایطی است و وابسته به گیر کردن و نقص فنی خودرو ها بوده است.

وی با بیان به اینکه ۸۹ تیم عملیاتی در امدادرسانی به حادثه دیدگان حوادث جاده ای در هفته گذشته پاسخگو بودند،خاطرنشان کرد: تعداد ۲۶۲ نفر نیروهای عملیاتی با اعزام تعداد ۶۹ دستگاه آمبولانس دراین تیم ها برای امداد و نجات مصدومان حوادث حضور فعال داشتند.

کد خبر 379484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.