بوم یک کیلومتری در انتظار "رویای کودکانه"

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت روز جهانی مبارزه با کودکان کار، کارزار بوم یک کیلومتری نقاشی با عنوان "رویای کودکانه" است که با دو موضوع کودکان کار و رویای کودکان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مرتضی رشیدی با اشاره به برگزاری سیر نمایشگاهی، اختصاص غرفه به مشاوران اجتماعی و تبلیغات شهری اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به‌مناسبت روز جهانی مبارزه با کودکان کار، کارزار بوم یک کیلومتری نقاشی با عنوان "رویای کودکانه" است که با دو موضوع کودکان کار و رویای کودکان برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این کارزار هنرمندان نقاش آثار خود را با موضوع کودکان کار خلق کرده و آثار آنها به نفع کودکان کار به فروش می‌رسد و عواید حاصل از فروش این محصولات هنری صرف اموری هم چون ارتقاء فرهنگی و آموزش کودکان کار خواهد شد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی تعداد قابل‌توجهی از هنرمندان اصفهانی برای شرکت در این رویداد گفت: این برنامه از ساعت ۹ تا ۱۸ روز جمعه ۳۱ خردادماه در جاده سلامت ناژوان برگزار می‌شود.

رشیدی افزود: در حال برنامه‌ریزی برای حضور سازمان‌های مردم‌نهاد در این برنامه هستیم و با تمام سازمان‌های مردم‌نهاد که به صورت تخصصی در زمینه کودکان کار فعالیت می‌کنند هماهنگی کرده و آنها در حاشیه این برنامه آموزش‌های لازم درباره نحوه رفتار با کودکان کار را به شهروندان ارائه خواهند داد.

وی ادامه داد: رونمایی از مجموعه ‌پوسترهای "بایدها و نبایدهای کودکان کار" که شامل ۶ "باید" و ۶ "نباید" است نیز از دیگر برنامه‌های جنبی کارزار بوم یک کیلومتری نقاشی در جاده سلامت خواهد بود.

کد خبر 379477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.