اختصاص اعتبار ۵ میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال‌جاری مبلغ پنج میلیارد تومان برای خرید ماشین آلات مورد نیاز در نظر گرفته شده است، گفت: خرید ماشین‌های زباله کش به دلیل فرسودگی، جاروب خیابانی و جرثقیل سنگین در اولویت‌ این سازمان برای سال ۹۸ قرار دارد.

حسن نظام‌زاده در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در صورت تخصیص اعتبار پنج میلیارد تومانی، خرید ماشین‌آلات عمرانی از جمله کامیون، کمپرسی، بیل بک هو و لودر در اولویت‌های بعدی قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت خرید جرثقیل سنگین برای افزایش امکانات و تجهیزات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان، افزود: جرثقیل سنگین در صورت بروز حادثه‌ای در شهر برای جابه جایی اشیاء سنگین و انجام سایر فعالیت‌های عمرانی شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما متاسفانه هنوز سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان این وسیله را در اختیار ندارد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان با ۱۱۰ دستگاه خودرو عمرانی شامل لودر، گریدر، ماشین آلات نیمه‌سنگین و سنگین، خدمات مورد نیاز مناطق و سازمان‌های وابسته را انجام می‌دهد، اظهار کرد: نیروهای این سازمان به صورت ۲۴ ساعته در زمان حوادث غیرمترقبه به مدیریت بحران کمک خواهند کرد.

وی افزود: علاوه بر انجام وظایف شبانه روزی، در حال حاضر نیروها و تجهیزات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان در پروژه بلوار فرزانگان که یکی از پروژه‌های حلقه حفاظتی شهر به شمار می‌رود، به صورت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت است.

نظام‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برای جلوگیری از آسیب شیرابه پسماندهای خانگی به محیط زیست حفر لاگون را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به لایروبی رودخانه زاینده رود از شهروندان درخواست کرد: در حفظ نظافت و زیبایی بستر رودخانه زاینده رود چه در زمان پر آبی و چه در زمان خشک بودن آن همکاری کنند.

کد خبر 379442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.