عضویت ۶۰۰ نفر در فرهنگسرای کلیشادوسودرجان

شهردار کلیشادوسودرجان گفت: در حال حاضر ۶۰۰ نفر از بانوان، نونهالان و کودکان دختر و پسر این شهر از خدمت فرهنگسرای این شهرداری استفاده می‌کنند.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه فرهنگسراها جایگاه مناسبی برای بروز خلاقیت‌ها و استعدادهای هنرمندان است، اظهار کرد: از مهمترین برنامه‌های فرهنگی شهرداری‌ها توسعه فرهنگسراهای محلات باهدف برخورداری شمار بیشتری از شهروندان به‌ویژه جوانان از امکانات فرهنگی و آموزشی است.

وی تاکید کرد: توجه به جوانان، غنی‌سازی اوقات فراغت آنان و تسهیل دسترسی به امکانات فرهنگی و آموزشی ضروری است به همین دلیل در تابستان امسال در فرهنگسرای شهرداری کلیشادوسودرجان برنامه‌های متنوعی در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت و آموزش رشته‌های مختلف پیش‌بینی شده است.

شهردار کلیشادوسودرجان با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰۰ عضو در گروه‌های بانوان، کودکان و نونهالان دختر و پسر از خدمات این فرهنگسرا استفاده می‌کنند، یادآور شد: بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در فصل تابستان کودکان در و دیگر فصل‌ها بانوان هستند.

اخگر با بیان اینکه پنج مربی ثابت و  ۱۱ مربی غیرثابت در مجموعه فرهنگسرای این شهر فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: اعضای فرهنگسرا از کلاس‌های آمادگی جسمانی، ورزش اصلاحی، تکواندو، کونگ‌فو، کاراته و ژیمناستیک بیش از سایر کلاس‌ها استقبال می‌کنند.

وی تصریح کرد: با اختصاص اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال در سال ۹۶ تعمیرات این فرهنگسرا انجام و تجهیزات مورد نیاز آن خریداری شد.

شهردار کلیشادوسودرجان از برگزاری کلاس‌های آموزشی ۳۰ رشته مختلف در فرهنگسرای این شهر خبر داد و افزود: این کلاس‌ها در زیرگروه‌های هنری، ورزشی، آموزش خیاطی، دوخت، مهارت‌های علمی، علوم قرآنی، صنایع غذایی، صنایع دستی و کارگاه‌های آموزش خانواده در موضوعات مختلف سبک زندگی اسلامی، طرح کرامت و پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود.

اخگر با بیان اینکه بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی ناشی از ناآگاهی است و ترویج فرهنگ کتابخوانی می‌تواند از آن‌ها جلوگیری کند، خاطرنشان کرد: از سه‌شنبه _ ۲۸ خردادماه، نمایشگاهی با ۱۳۰ عنوان کتاب  در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

کد خبر 379430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.