۹۰ درصد اعضای تیم ملی اسکیت از اصفهان هستند

دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان گفت: همه بازیکنان از اداره کل تربیت بدنی و شهرداری اصفهان راضی هستند و این دونهاد حمایت‌های خوبی از اسکیت دارند.

شهرام اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با مسابقات جهانی ۲۰۱۹ اسکیت اظهار کرد : این مسابقات از ۹ تیرماه در شهر بارسلون اسپانیا شروع و تا ۲۴ ادامه خواهد داشت و حدود چهار هزار و 300 نفر ورزشکار در هفت کمیته از 90 کشور جهان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد تیم ملی  در رشته های آلپاین و فری استایل از استان اصفهان است، تصریح کرد: یازده نفر از بازیکنان و هر سه مربی تیم ملی از اصفهان هستند.

دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان در خصوص قدرت اسکیت اصفهان خاطرنشان کرد: اسکیت در همه استان‌ها فعال است اما به علت  تلاش بازیکنان، برنامه ریزی هیئت و مربیان و حمایت‌هایی که از جانب شهرداری اصفهان و اداره کل ورزش  و جوانان وجود دارد، اصفهان حرف اول را در اسکیت ایران می‌زند و بیشترین عضو تیم ملی را دارد.

اکبری با اشاره به اینکه این مسابقات از سطح بالایی برخوردار است، گفت: کسی که در این مسابقات مقامی  کسب کند طبق روال سال‌های گذشته خواهد بود و وزارت ورزش و جوانان شیوه اهداء جوایز را ارائه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در کل تاریخ اسکیت، جمهوری اسلامی ایران سه بار موفق به کسب مدال جهانی شده که ورزشکاران اصفهانی آن‌ها را کسب کرده‌اند و آن سه ورزشکار هم اکنون در تیم ملی هستند.

دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان در رابطه با کسب مقام توسط بازیکنان اصفهانی اظهار کرد: ۹۰ درصد مدال‌های اسکیت ایران توسط ورزشکاران اصفهانی بوده و آن ورزشکارانی که توانسته‌اند مدال جهانی کسب کنند در این دوره از مسابقات هم شرکت می‌کنند و همچنین رکوردهایی که از بچه‌ها گرفته شده که خیلی خوب است و ما امیدواریم سال پر مدالی را در مسابقات جهانی بارسلون اسپانیا داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حد توان هیئت اسکیت از قهرمانان این رشته ورزشی تقدیر می‌کند، خاطر نشان کرد: بازیکنان اسکیت اصفهان وقتی برای مسابقات آسیایی مدال کسب کردند، هیئت در حد توانش از آن‌ها تقدیر کرد امسال هم در صورت کسب مدال از آن‌ها تقدیر می‌کنیم.

دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان افزود: برای هزینه‌های اعزام بازیکنان یک سری تمهیداتی اندیشیده‌ایم و در فکر جذب اسپانسر هستیم؛ بارسلون شهر خواهر خوانده اصفهان است و بازیکنانی که برای این مسابقات می‌روند با حجتی مدیرکل روابط عمومی شهرداری اصفهان تعامل خوبی داشته‌اند که بتوانند پیامی از مردم اصفهان به مردم بارسلون بدهند و در آنجا یک بحث تبلیغات دیپلماسی را داشته باشند.

کد خبر 379425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.