انتخاب مسیرهای جایگزین برای کاهش ترافیک

رانندگان با انتخاب مسیرهای جایگزین در خیابان هایی که عملیات عمرانی در آن انجام می شود می توانند تا حد زیادی از بار ترافیکی ناشی از باریک شدن خیابان ها بکاهند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان، امروز یکشنبه_بیست و ششم خرداد ماه_ساعت١٩ در  مسیر شمال به جنوب خیابان نشاط، خیابان کاوه در مسیر شمال به جنوب ، خیابان مجلسی در مسیر شمال به جنوب، خیابان باغ گلدسته در مسیر جنوب به شمال، مسیر شرق به غرب خیابان کمال اسماعیل، هر دو مسیر خیابان شمس آبادی، مسیر غرب به شرق خیابان سعادت آباد، خیابان شریعتی در مسیر غرب به شرق ترافیک سنگین است.

همچنین در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی و مسیرشرق به غرب بزرگراه شهدای صفه نیز تراکم ترافیکی وجود دارد. ازدحام خودروها در مجاورت دوربرگردان مسیر جنوب به شمال بلوار شهدای صفه باعث پس زدگی بار ترافیکی به سمت بیمارستان الزهرا شده است.

اکنون در حدفاصل سه راهی هتل پل تا هتل کوثر به دلیل عملیات عمرانی آبفا شاهد پس زدگی بار ترافیکی در  تقاطع سه راهی آن هستیم و متاسفانه این مسیر قفل شده است همچنین عملیات آبفا مشابهی نیز در نبش خیابان سلمان فارسی واقع در خیابان مشتاق دوم در حال انجام بوده که این محدوده هم درگیر تراکم ترافیکی شده است.

کد خبر 379408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.