«ارجمند» دبیر اجرایی رویداد جهانی اصفهان ۲۰۲۰ شد

پیروز ارجمند با حکم شهردار اصفهان به عنوان دبیر اجرایی رویداد جهانی اصفهان ۲۰۲۰، سال گردشگری، هنر و میراث فرهنگی انتخاب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی رویداد جهانی اصفهان ۲۰۲۰، پیروز ارجمند صبح امروز(یکشنبه) با حکم قدرت‌الله نوروزی، شهردار اصفهان و رئیس شورای مرکزی رویداد جهانی اصفهان ۲۰۲۰ به عنوان دبیر اجرایی این رویداد انتخاب شد.

در این حکم آمده است:

«اسطوره‌شهر اصفهان با سابقه دیرنه تاریخی، فرهنگی و تمدنی، همچون نگینی در قلب ایرانی اسلامی می‌درخشد و با تکیه بر این قابلیت‌ها و ارزش‌ها، از ظرفیت‌های ویژه‌ای برای توسعه گردشگری و اقتصادی شهر برخوردار است.

حسب پیشنهاد معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با توجه به سوابق جنابعالی در حوزه گردشگری، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر اجرایی پروژه اصفهان ۲۰۲۰ منصوب می‌شوید.

امید است در سایه الطاف الهی و با هماهنگی و جلب مشارکت همه ظرفیت گردشگری در سطح شهر اصفهان از جمله ظرفیت‌های دولتی، بخش خصوصی و عمومی در راستای تحقق اهداف موفق و پیروز باشید.»

در سوابق پیروز ارجمند، مدیرکلی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکلی مرکز موسیقی حوزه هنری کشور، تأسیس و مدیرکلی مرکز موسیقی تجربی دانشگاه تهران به چشم می‌خورد. وی همچنین پیش از این مشاور رئیس کمسیون ملی یونسکو، عضو شورای تدوین برنامه ششم توسعه، رئیس دو دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، مدیر دوره جدید ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر موسیقی ملی به رهبری علی رهبری و فرهاد فخرالدینی بوده است.

ارجمند هم‌اکنون با حکم معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور عضو شورای راهبردی برند ملی گردشگری کشور بوده و بعنوان مشاور ارشد گردشگری کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای شهر اصفهان و شهرداری اصفهان فعالیت می‌کند.

دبیر رویداد جهانی اصفهان ۲۰۲۰، همچنین عضو انجمن بین‌المللی موسیقی‌دانان جهان و شورای تالیف کتاب‌های درسی هنر وزارت آموزش و پرورش و مشاور عالی گردشگری و اقتصاد هنر و صنایع دستی اتاق بازرگانی ایران است.

ارجمند دارای اتنوموزیکولوژی(قوم موسیقی‌شناسی) از دانشگاه مالایا کشور مالزی و مدیریت گردشگری از موسسه آموزش عالی بهار بوده و تحصیلات کارشناسی ارشد پژوهش هنر خود را در دانشکده هنر و معماری و کارشناسی موسیقی خود را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است.

رویداد جهانی اصفهان ۲۰۲۰ در سه محور گردشگری، هنر و میراث فرهنگی از ابتدای سال میلادی ۲۰۲۰ با چشم‌انداز توسعه فراصنعتی اصفهان، توسعه پایدار شهری و توسعه منابع انسانی با بهره‌برداری از پروژه‌های شاخص شهری در حوزه فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و همچنین اجرای رویدادهای مختلف ملی و بین‌المللی در محورهای گردشگری برگزار خواهد شد.

دبیرخانه این رویداد جهانی همزمان با اجلاس روسای کمیسیون‌های گردشگری شوراهای اسلامی کلانشهرها و شهرهای مراکز استان‌های کشور در محل افتتاح می‌شود.

کد خبر 379407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.