تمرکزگرایی مانع توسعه سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها است

تیران _ فرماندار تیران‌وکرون گفت: تمرکزگرایی ادارات در مرکز استان مانع توسعه سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران‌وکرون، مجید حججی در کارگروه بررسی موانع پیش روی سرمایه‌گذاری کشاورزی این شهرستان با اشاره به توسعه فعالیت‌های این بخش،‌ اظهار کرد: کشاورزی یکی از مهمترین محورهای توسعه این منطقه بوده و در استان نیز پیشتاز است.

وی با اشاره به اختصاص ۱۳۵ هکتار از اراضی این شهرستان به کشت گلخانه‌ای، خاطرنشان کرد: این شهرستان رتبه نخست ایجاد گلخانه‌های صنعتی استان را به خود اختصاص داده و صادرات محصولات گلخانه‌ای آن نیز ارزآوری زیادی برای کشور دارد.

فرماندار تیران‌وکرون افزود: سرمایه‌گذاری‌های زیادی در کشاورزی این شهرستان انجام شده، اما در صورت تأمین زیرساخت‌های اساسی نظیر آب و گاز فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری و در نتیجه اشتغال بیشتر نیز ایجاد می‌شود.

حججی با اشاره به بخشنامه جدید شرکت گاز استان در واگذاری انشعابات، تصریح کرد: این شرکت صدور بخشی از مجوزها و ارایه بعضی از خدمات را مشروط به بررسی در ستاد مرکزی کرده که باعث افزایش مراجعات شده است.

وی ادامه داد: چنین اقداماتی مانع سرمایه‌گذاری است و به تمرگزگرایی به عنوان یکی از بزرگترین مشکلات ایجاد اشتغال منجر می‌شود در حالی که اینگونه مسائل باید از سوی مدیران محلی بررسی و تعیین تکلیف شود.

کد خبر 379374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.