دفاع از ساکت در برابر هجمه‌های رسانه‌ای

پانصد و هشتمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "یادتان رفته یکی از دلایل موفقیت فوتبال ملی در سال‌های اخیر محمدرضا ساکت بوده است؟" عنوان اصلی این رسانه است که در پی حملات و جوسازی‌های مکرر یکی از خبرگزاری‌ها علیه محمدرضا ساکت مدیر فعلی تیم ملی و مدیرعامل اسبق باشگاه سپاهان بیان شده است. "صدای سپاهان" به این خبرگزاری که در طول ماه‌های اخیر بی محابا و با هجمه‌هایی ناجوانمردانه به ساکت حمله نموده، هشدار داده و به آنان گفته مگر نقش بزرگ محمدرضا ساکت در موفقیت‌های فوتبال ملی چند سال اخیر را فراموش کرده‌اید.

"به خاطر خانواده‌ام نتوانستم سپاهانی شوم" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که علی رغم پیگیری‌های بسیاری که باشگاه سپاهان برای جذب امین قاسمی‌نژاد ستاره فصل قبل پدیده داشت اما این بازیکن عنوان کرد به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانسته به سپاهان بپیوندد و در نهایت قراردادش را مدتی است که با پدیده تمدید نموده است.

"قلعه‌نویی در اوکراین" دیگر عنوان صفحه اصلی پانصد و هشتمین شماره "صدای سپاهان" است که به حضور قلعه‌نویی در اوکراین و بازدید این مربی از شرایط و امکانات باشگاه دیناموکیف اشاره دارد تا بتواند تصمیم مناسب برای برگزاری اردوی تیم فوتبال سپاهان در یکی از کشورهای خارجی را بگیرد.

"امسال حتما هواداران را خوشحال می‌کنیم" تیتر پایانی این رسانه الکترونیک به نقل از مهدی کیانی کاپیتان تیم سپاهان است.

کد خبر 379370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.