انتقام ایران از مسی و یارانش توسط کی‌روش

کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، انتقام شکست کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۴ را با کلمبیا از لیونل مسی گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جام جهانی ۲۰۱۴ بود که تیم ملی فوتبال کشورمان باید مقابل یکی از قدرتمندترین تیم‌های ملی جهان قرار می‌گرفت، تیمی به نام آلبی سلسته با کاپیتانی به اسم لیونل مسی.

دو تیم ایران و آرژانتین در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ در ورزشگاه گورنادور ماگاهاس پینتو در شهر بلوهوریزونته و با قضاوت "میلوراد ماژیچ" صربستانی به مصاف هم رفتند. هدایت تیم ملی فوتبال ایران بر عهده کارلوس کی روش بود و روی نیمکت آلبی سلسته "آلخاندرو سابه‌یا" به عنوان سرمربی می‌نشست.

آرژانتینی‌ها در این دیدار از فوق ستاره‌های زیادی، از مسی، ماسکرانو، هیگوایین، دیماریا و آگوئرو در ترکیبشان سود می‌بردند. طرف مقابل تیم ملی کشور ما از بازیکنان باانگیزه تشکیل شده بود که تشنه‌ موفقیت و پیروزی مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان بودند.

بازی که آغاز شد هر دو تیم محتاطانه بازی می‌کردند و موقعیت‌هایی خلق می‌کردند که به گل ختم نمی‌شد، در این بین اشکان دژاگه یک ضربه سر بسیار خطرناک زد که با واکنش استثنایی سرخیو رومرو آرژانتینی، توپ به کرنر رفت. در یک صحنه مشکوک دیگر در محوطه جریمه آلبی سلسته، اشکان سرنگون شد که داور صربستانی پنالتی واضح را برای کشور ما اعلام نکرد تا شانس خوبی که برای گلزنی و پیروزی مقابل یاران مسی داشتیم از دست برود.

در حالی که نود دقیقه این بازی مهیج و پراسترس به پایان رسیده بود و همه منتظر سوت پایان با نتیجه مساوی بودند، مازیج سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و اعجوبه تکرار نشدنی آلبی سلسته درست در دقیقه آخر با شوتی مهار نشدنی، تمام رشته‌های ایرانی‌ها را پنبه کرد.

آن بازی به پایان رسید و حالا به نوعی می‌توانیم بگوییم گذر پوست به دباغ‌خانه افتاده است و این بار در سال ۲۰۱۹ و در کشور برزیل آرژانتین باید مقابل کلمبیا قرار بگیرد که هدایت تیم کلمبیا را کارلوس کی روش در دست دارد. این مسابقه بامداد امروز در ورزشگاه "آره‌نا فونته نووا" با قضاوت "روبرتو توبار" شیلیایی برگزار شد.

دیداری که برای مربی پرتغالی و صاحب سبک سابق ایران و فعلی کلمبیا، جنبه‌ای انتقامی داشت. گرفتن انتقام شکست لحظات پایانی در همین کشور برزیل با ضربه استثنایی اعجوبه‌ای تکرار نشدنی به نام لیونل مسی.

آلبی سلسته در دیدار بامداد امروز مقابل کی‌روش و شاگردانش در کلمبیا، حرفی برای گفتن نداشتند و بازی ضعیفی در مقابل بازی بسته‌ کی ‌روش ارائه دادند و با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند تا به نوعی کارلوس کی‌روش انتقام شکست تلخ ایران تحت هدایت خودش مقابل آلبی سلسته در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را در همین سرزمین قهوه از راه راه‌های بوینس آیرس گرفته باشد.

کد خبر 379362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.