اصفهان میزبان کمیسیون‌های گردشگری کلانشهرها

رییس کمیسیون گردشگری و امور اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان از برگزاری نشست روسای کمیسیون‌های گردشگری شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصیر ملت پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ظرفیت گردشگری ویژه‌ای که در اصفهان وجود دارد، مزیتی مطلق را برای این شهر به‌وجود آورده که نیازمند نگاه مدیریتی جدید در تمام حوزه‌های دولتی و خصوصی گردشگری است.

وی با اشاره به تاثیر تغییرات اقلیمی بر صنعت گردشگری در کشور، افزود: لازم است مدیریت‌های شهری در سراسر کشور فرصت‌های مشترک را برای گسترش گردشگری داخلی و خارجی شناسایی کرده و با چاره‌اندیشی موانع پیشروی گردشگری را پیش‌بینی کنند.

رییس کمیسیون گردشگری و امور اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شهر اصفهان ۲۸  و ۲۹ خرداد ماه میزبان کمیسیون‌های گردشگری کلانشهرها و مراکز استان‌ها خواهد بود که انتظار می‌رود آغازی بر اتفاقات خوب در این حوزه باشد.

لزوم نظارت بیشتر به عملکرد مدیران مناطق

همچنین، عباسعلی جوادی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از مدیریت شهری انتظار می رود به مصوبه شورای شهر در خصوص جایگزینی بازنشستگان در هیئت مدیره یا مدیرعاملی سازمان‌های وابسته به شهرداری اهمیت بیشتری دهد.

وی با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر به عملکرد مدیران مناطق گفت: شهرداران مناطق به طرح‌ها و لوایح مصوب شورای شهر جایگاه در مورد همیاری یا توافق با شهروندان اهمیت بیشتری بدهند زیرا مردم تصور می‌کنند تصمیماتی که از سوی مناطق گرفته می‌شود جزء مصوبات شورای شهر است.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای دوره پنجم شورای شهر قرار گذاشتیم که نخستین کار خود را شورا قرار دهیم، اضافه کرد: لازم است کمیسیون‌ها با نظم بیشتری جلسات خود را برگزار کنند.

کد خبر 379356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.