طرح "کام" در اصفهان اجرا می‌شود

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح "کام" در همه شهرستان‌های استان اصفهان خبر داد.

سردار مهدی معصوم بیگی، در حاشیه برگزاری تور یک‌روزه گردشگری موسوم به  طرح "کام" در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ما از مدتی پیش طرحی به نام طرح "کام" که برگرفته از کرامت ، اجتماعی کردن و مبارزه با مواد مخدر است را در مناطق حاشیه نشین استان آغاز کردیم، این طرح در گام نخست در حصه با برپایی نمایشگاه اجرا شد و پس از آن نیز برنامه تفریحی برای کودکان این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص اهداف برگزاری این تور یک روزه گفت: بر این باوریم باید کار آموزش را از کودکی آغاز کرد و کودکان را در مقابل آسیب‌های اجتماعی قرارداد تا ضمن شناخت آن بتوانند به خوبی با آن مبارزه کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارتباط کودکان با پلیس باید تقویت شود، افزود: این امر می‌تواند منجر به  جامعه‌پذیری و قانون مداری و در نهایت دوری از آسیب‌های اجتماعی در آینده شود، چون ما معتقدیم آینده از آن کودکان است.

وی با بیان اینکه طرح "کام" را در همه شهرهای استان اصفهان اجرا خواهیم کرد، ادامه داد: بر این باوریم که همه کودکان باید آسیب‌ها را شناخته و راه مقابله با آن را بیاموزند.

سردار معصوم‌بیگی در خصوص گام‌های آینده طرح "کام" اظهار کرد: این طرح با حضور مستمر روانشناسان در منطقه و در راستای کمک به این قشر ادامه می‌یابد.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید تمام دستگاه‌های مرتبط در این طرح همکاری کنند، گفت: توسعه این طرح تنها و تنها با همکاری دستگاه‌ها امکانپذیر است چون این امر جزو وظایف مستقیم نیروی انتظامی نیست.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: انتظار ما در گام‌های بعدی این است که دستگاه‌های دیگر بیایند و سکاندار اجرای این طرح بشوند و ما همراه آنها پیش برویم اگر چه در همین گام خیرین و بسیج با ما همکاری داشتند.

کد خبر 379352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.