مشکلات جامعه ایثارگری شهرضا و دهاقان رفع می‌شود

شهرضا _ نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین معضلات جامعه ایثارگری شهرستان‌های حوزه انتخابیه رفع می‌شود.

سمیه محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا با بیان اینکه جانبازان شهرستان‌های حوزه انتخابیه با معضلات زیادی در حوزه درمان مواجه هستند، اظهار کرد: دولت بدهی خود را به بیمه‌ها پرداخت نمی‌کند و همین مسئله باعث بروز مشکلاتی در حوزه بهداشت و درمان بیمه‌شدگان و از آن جمله جامعه ایثارگری شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشکلات زیادی در حوزه اشتغال ایجاد شده است و جامعه ایثارگری نیز از آن مستثنی نیستند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران با جامعه ایثارگری این شهرستان، خاطرنشان کرد: در این جلسه قرار شد که همه پرونده‌های تقاضای تسهیلاتی که تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه تشکیل شده است به بانک عامل ارجاع داده شود.

محمودی از اخذ سهیمه مستمری بنیاد شهید شهرستان‌های شهرضا و دهاقان خبر داد و افزود: ۴۵ نفر از واجدان شرایط در نوبت دریافت مستمری بودند که در این جلسه مشکلات ۲۰ نفر از آنان رفع شد.

وی با بیان اینکه جانبازان سلامتی خود را برای دفاع از خاک کشور و ارزش‌های اسلامی و انقلابی از دست داده‌اند، یادآور شد: خدمات‌رسانی به این گروه از ایثارگران وظیفه همه مسئولان است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دیدار مسئولان بنیاد شهید با ایثارگران شهرضا مصوباتی درباره تحویل تجهیزات کمک درمانی مانند ویلچر و واکر به آنان ابلاغ شد و مشکلاتی که درخصوص تحویل دارو به آنان وجود داشت رفع شد.

کد خبر 379338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.