خیزش دوباره گرد و غبار در شمال اصفهان دور از انتظار نیست

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشار به استقرار جوی پایدار در استان اصفهان طی سه روز آینده، گفت: طی این مدت گاهی وزش باد و در مرکز، شمال، شرق و تا حدودی مناطق غربی گردوخاک و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار جوی نسبتا پایدار در استان طی سه روز آینده، اظهار کرد: بر این اساس طی این مدت در بیشتر مناطق آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در مرکز، شمال، شرق و تا حدودی مناطق غربی گردوخاک و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز پدیده گرد و غبار در سطح استان کاهش یافته است و پدیده خاصی وجود ندارد، گفت: احتمال وقوع گرد و غبار در مناطق شمالی استان طی روزهای آینده دور از انتظار نیست.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان دو درجه افزایش خواهد داشت، ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز ۳۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

حاجی بابایی افزود: طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۴۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای پنج درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان خواهند بود.

کد خبر 379336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.