برگزاری دوره‌های آموزشی پدافند غیرعامل CBRN در اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از برگزاری دوره‌های آموزشی پدافند غیر عامل CBRN خبر داد و گفت: آتش‌نشانی اصفهان باید به خودروها، لباس‌ها و تجهیزات مقابله با حوادث شیمیایی مجهز شود.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ضرورت برگزاری کلاس‌های آموزشی پدافند غیرعامل در اصفهان اظهار کرد: با توجه به قرارگیری صنایع سنگین و استراتژیک در اصفهان باید آمادگی کامل برای مقابله با تهدیدها و خطرات احتمالی را داشته باشیم.

وی افزود: از امروز و به مدت چهار روز با مشارکت مدیریت پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان و همکاری اساتید دانشگاه مالک اشتر دوره‌های آموزشی پدافند غیر عامل با عنوان CBRN(تجهیزات مقابله با بحران‌های شیمیایی، بیولوژیک و پرتویی) توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در محل خانه ریاضیات برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: دوره آموزشی CBRN که در طول چهار روز از ساعت هشت صبح تا دو بعد از ظهر برگزار می‌شود، آموزش‌هایی در خصوص مباحث هسته‌ای، زیستی، مقابله با مواد شیمیایی به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی باید به صورت مدون برگزار شود، گفت: در این دوره حدود ۸۵ نفر اعم از رؤسا و فرماندهان ایستگاه‌های آتش‌نشانی، کارشناسان آموزش و پژوهش و کارشناسان مدیریت پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان شرکت کرده‌اند.

گلابی هدف از برگزاری دوره آموزشی CBRN را افزایش آمادگی در برابر بحران‌های شهری و استانی عنوان کرد و گفت: آتش‌نشانی اصفهان باید به خودروها، لباس‌ها و تجهیزات مقابله با حوادث شیمیایی مجهز شود.

کد خبر 379326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.