اجرای فضای سبز عمودی روی پل‌های عابرپیاده

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری تهران گفت: اجرای فضای سبز عمودی بر روی پل‌های عابرپیاده یکی از راهکارها برای جبران کاستی فضای سبز در مناطق است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ شهرداری تهران، مرتضی رحمان‌زاده اظهار کرد: با شناسایی و نیازسنجی یک محور در محدوده ناحیه سه منطقه ۱۳، پیاده‌روسازی بر اساس استانداردهای لازم برای سهولت در رفت و آمد تمامی اقشار انجام می‌شود.

وی  افزود: کمک به نیازمندان و محرومان به عنوان یک اولویت و به صورت مستمر در قالب اهدای سبد کالا، توانمندسازی و ... در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری تهران تصریح کرد: با هماهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، برنامه‌هایی برای غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان در فضاهای مناسب با استفاده از ظرفیت‌های محلی اجرا خواهد شد تا فضای امید به زندگی و نشاط را در محلات به ارمغان آورد.

رحمان‌زاده با اشاره به تاکیدات کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر مبارزه با جانوران موذی، خاطرنشان کرد: به صورت جدی و مستمر و با شناسایی کلونی‌های جانوران موذی به روش‌های مختلف  شامل تخریب لانه‌های موش و طعمه‌گذاری اقدام شود.

وی اضافه کرد: محورهای پر تردد با شناسایی و نصب اِلمان‌های نوری آذین‌بندی و نورپردازی می‌شود تا به ایجاد منظر شبانه شهر کمک کند.

کد خبر 379318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.