پیشرفت ۷۰ درصدی فرهنگسرای شهرک مهدیه در منطقه ۱۲

مدیر منطقه منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی احداث مجموعه فرهنگی ورزشی شهرک مهدیه خبر داد و گفت: هدف از ساخت این مجموعه ایجاد محیطی آرام برای شهروندان شهرک مهدیه است.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرک مهدیه در زمینی به مساحت ۸۱۵ متر مربع و زیر بنای ۸۸۰ متر مربع و محوطه ۴۱۵ متر مربع در دو طبقه طراحی و با اعتباری معادل ۱۳ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال در حال ساخت است.  

وی افزود: در این مجموعه تعداد دو سالن مطالعه کتابخانه عمومی و تخصصی و همچنین مرکز مشاوره درسی دیده شده که در طبقه همکف آن سالن ورزشی و سالن بازی کودکان در طبقه اول آن پنج کلاس آموزشی است که امیدواریم تا نیمه اول سال ۹۸ در اختیار شهروند شهرک مهدیه قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان هدف از ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی شهرک مهدیه را ایجاد محیطی آرام برای شهروندان شهرک مهدیه عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه اهالی این منطقه برای استفاده از فرهنگسراها و سالن مطالعه مجبور هستند مسافتی طولانی را بپیمایند شهرداری منطقه ۱۲ با یک جانمایی مناسب و قابل دسترس برای تمامی اهالی این شهرک اقدام به ساخت این مجموعه کرد.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی خیابان ورودی محله مهدیه در دستور کار منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان قرار دارد و این پروژه به طول ۳۸۰ متر و عرض ۲۰ متر با مبلغی بالغ بر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال ساخت است.

کد خبر 379314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.