افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی اطشاران تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از آسفالت باند جنوبی خیابان هفت تیر خبر داد و گفت: عملیات ساماندهی این خیابان تا یک ماه آینده تکمیل خواهد شد.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات اجرایی ساماندهی خیابان هفت تیر حد فاصل خیابان‌های پروین تا سپیده کاشانی شامل مناسب‌سازی پیاده‌روها و تعریض خیابان است.

وی تصریح کرد: برای ساماندهی خیابان هفت تیر ۱۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده تکمیل شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه همزمان با اتمام ساماندهی خیابان هفت تیر ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی واقع در محله اطشاران نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: کلنگ احداث این ایستگاه سال ۹۴ به زمین زده شد، اما به دلیل وجود برخی مشکلات در مقطعی از زمان رها شده بود.

وی با بیان اینکه با دستور شهردار اصفهان پیگیری مسائل مربوط به ایستگاه شماره ۲۵ آتش‌نشانی در دستور کار منطقه ۱۰ قرار گرفت، افزود: از ۲۳ دی ماه ۹۷ با خلع ید پیمانکار قبلی و انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید عملیات احداث این ایستگاه از سر گرفته شد و تا یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.

شهبازی تصریح کرد: در این منطقه حدود شش میلیارد تومان برای اجرای پروژه ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی هزینه شده است که سه میلیارد  و ۳۰۰ میلیون تومان آن برای خرید زمین و تجهیزات مورد نیاز است.

کد خبر 379311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.