اصلاح مسیر شهرضا - مبارکه تا ۱۰ روز آینده

دهاقان _ رییس راه و شهرسازی دهاقان گفت: علائم راهنمایی و رانندگی مسیر شهرضا - مبارکه تا ۱۰ روز آینده نصب می‌شود.

رسول شبانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، اظهار کرد: محور مواصلاتی شهرضا - مبارکه یکی از پرترددترین مسیرهای استان است که سه شهرستان را به یکدیگر متصل می‌کند.

وی با بیان اینکه طول این مسیر ۱۱ کیلومتر است، تصریح کرد: سه کیلومتر از مسافت در شهرضا و هشت کیلومتر در دهاقان قرار دارد.

رییس راه و شهرسازی دهاقان با اشاره به افتتاح این مسیر در بهمن‌ماه سال گذشته، خاطرنشان کرد: این اداره عملیات باندسازی این مسیر را انجام داد و برای رفع مشکلات روکش آسفالت جاده که از سوی اداره‌کل حمل‌ونقل انجام شد، باید تعامل و هماهنگی بیشتری انجام شود.

شبانی تأکید کرد: همه علائم راهنمایی و رانندگی مسیر شهرضا - مبارکه نصب و خط‌کشی آن نیز تا ۱۰ روز آینده انجام می‌شود و به بهره‌برداری کامل می‌رسد تا رانندگان مشکلی برای تردد در این مسیر نداشته باشند.

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که پیش از این شهروندان و رانندگان از نبود روشنایی کافی و نصب نشدن علائم راهنمایی و رانندگی در این مسیر گلایه داشتند.

میلاد شاهین‌پور، دهیار روستای قهه که در حاشیه مسیر شهرضا - مبارکه، قرار دارد، گفته بود: از سال گذشته تاکنون که این جاده به بهره‌برداری رسیده علائم رانندگی در آن نصب نشده و روشنایی کافی وجود ندارد البته دهیاری با همه توان برای پاکسازی و بهسازی اطراف جاده اقدام کرده، اما باید اقدامات بیشتر از طرف مسئولان انجام شود.

کد خبر 379299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.