قانون بانکداری اسلامی در صحن علنی مطرح می‌شود/سفر رییس جمهور به اصفهان در تیرماه

بویین میاندشت- نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون بانکداری اسلامی در ماه‌های آینده در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، اکبر ترکی امروز( شنبه) در جلسه شورای اسلامی شهرستان بویین میاندشت با اشاره اینکه بودجه فاضلاب شهرهای بوبین میاندشت و افوس به زودی ابلاغ خواهد شد، اظهار کرد: در صورت تخصیص اعتبار تمام پروژه‌های راه‌های مواصلاتی برون شهری چهار شهرستان به اتمام می‌رسد.

وی از تخصیص سه میلیارد تومان بودجه از سوی بنیاد مسکن کشور به روستاهای چهار شهرستان بویین میاندشت، فریدن، فریدونشهر و چادگان خبر داد و افزود: این میزان بودجه با عدالت در بین روستاهای چهار شهرستان تقسیم خواهد شد و البته این میزان بودجه مجزای سهم شهرستان‌ها از استان است.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رییس جمهور در تیرماه به استان اصفهان، گفت: در سفر رییس جمهور تأمین آب شرب چهار شهرستان مصوبات آن به تصویب می‌رسد و سال‌های متوالی می‌توان برای این پروژه ردیف اعتبار گرفت.

وی با بیان اینکه دولت با افزایش تسهیلات مسکن روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت به ۴۰ میلیون تومان موافقت کرد، افزود: باز پرداخت تسهیلات مسکن ۱۵ سال است و مردم با پرداخت به موقع وام برای بانک مانع نتراشی نکنند.

ترکی با بیان اینکه تامین مسکن برای اثرگذاری در قیمت مسکن است و مجلس در این خصوص تصمیم‌های اساسی خواهد گرفت، گفت: قانون بانکداری اسلامی در ماه‌های آینده در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با اشاره به اختصاص زمین برای شهرک صنعتی بویین میاندشت افزود: دو مکان برای احداث شهرک صنعتی در شهرستان بویین میاندشت در نظر گرفتیم و منابع طییعی جانمایی را اعلام کند البته یکی از مکان‌های پیشنهادی ما روبه روی شهرک صنعتی فعلی است.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی افزود: از شرکت شهرک‌های صنعتی انتظار داریم تا ظرف مدت شش ماه آینده زیر ساخت‌های این شهرک جدید در بویین میاندشت را تکمیل و تحویل دهد تا سریع تر راه‌اندازی شود، منابع طبیعی نسبت به جانمایی زمین برای احداث سنگ بری‌های محله میاندشت اقدام کند.

کد خبر 379277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.