۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
افزایش شمار زائران اربعین

رئیس ستاد مرکزی اربعین از افزایش جمعیت زائران اربعین در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمناو به نقل از وزارت کشور، حسین ذوالفقاری در چهارمین جلسه ستاد مرکزی اربعین اظهار کرد:  اینکه امسال به لحاظ افزایش جمعیت زائران، کار ساماندهی زائران باید زودتر آغاز شود و زیرساخت‌هایی همچون پارکینگ نیاز به افزایش ۳۰ درصدی دارد تا این حجم تراکم جمعیت با کمترین مشکلات روبرو شوند.

وی ادامه داد: تمامی اقدامات در حوزه خدمات رسانی اربعین باید با اطلاع و زیر نظر ستاد مرکزی اربعین باشد تا شاهد هیچ گونه ناهماهنگی و یا بروز مشکلات احتمالی نباشیم. همچنین از تک روی ها و یکجانبه گرایی از سوی هر یک از بخش های فعال در حوزه اربعین پرهیز شود.

رئیس ستاد مرکزی اربعین همچنین بر توجه متناسب به ظرفیت های زیرساختی عراق برای میزبانی از زائرین اربعین تاکید کرد و گفت: کمیته زیرساخت باید برنامه‌ریزی دقیقی برای به اتمام رساندن اقدامات خود داشته باشد.

ذوالفقاری با تاکید بر تدوین طرح تفصیلی آمایش و استقرار استان های معین، دستگاه های مختلف، مواکب و بخش های سرویس دهنده در مرزهای اربعین، گفت: اقدامات کمیته زیرساخت باید در راستای طرح تفصیلی باشد تا علاوه بر خدمت رسانی درست در ایام اربعین، کاری ماندگار و کاربردی برای مردم این مناطق انجام شود.

کد خبر 379275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.