برخورد منصوریان را تائید نمی‌کنیم

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن به رای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رابطه با حواشی دیدار تیم های ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان در چهارچوب رقابت های لیگ برتر واکنش نشان داد.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تأکید بر اینکه تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان آغازگر تشنج بوده‌اند، اظهار کرد: اتفاقاتی که در بازی ذوب‌آهن اصفهان و نفت مسجدسلیمان رویداده است مطمئناً اتفاقات خوشایندی نبوده است؛ تعدادی از تماشاگران نفت مسجدسلیمان این برخوردهای نامناسب را شروع کردند و همان‌طور هم که در رأی کمیته انضباطی مشخص‌شده تخلفات از سوی تماشاگران مسجدسلیمانی حادث‌ و به همین دلیل نیز تیم نفت متحمل پرداخت جریمه شده است.

وی با تأکید بر اینکه برخورد کادر فنی و بازیکن ذوب‌آهن مورد تائید باشگاه نیست، گفت: منصوریان و خرمگاه از بااخلاق‌ترین کادرهای فنی در میان تیم‌های فوتبال ایرانی هستند و تا این زمان اصلاً چنین حواشی نداشتیم. ما برخورد منصوریان، خرمگاه و بازیکن ذوب‌آهن را تائید نمی‌کنیم. من دربازی‌های مختلف شاهد توهین‌هایی از طرف هواداران تیم مقابل به منصوریان بوده‌ام؛ اما منصوریان با دست تکان دادن و احترام تمام از این قضایا گذشته است.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در رابطه با اینکه چرا منصوریان برخوردی که منجر به جریمه‌اش شود را انجام داده است، خاطرنشان کرد: باید به دنبال علت اصلی این اتفاقات باشیم. چرا این اتفاقات باید برای منصوریان یا خرمگاه حادث‌شود تا در ادامه شاهد برخورد منصوریان یا صحبت های یا خرمگاه در کنفرانس مطبوعاتی باشیم.

وی با تأکید بر اینکه این اتفاقات برای بعضی مربیان بارها اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: باشگاه ذوب‌آهن مطیع قانون است ولی باید به دنبال دلیل این حرکت باشیم و ببینیم چرا این اتفاقات صورت پذیرفته است. گاهی این اتفاق برای یک مربی چندین و چند بار تکرار می‌شود اما اگر بررسی کنید متوجه می‌شوید که این اولین باری بوده است که منصوریان و یا خرمگاه چنین برخوردی داشته‌اند.

جمشیدی ضمن تأکید بر اینکه اعتراض به رأی حق طبیعی باشگاه ذوب‌آهن است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این رأی قابل‌تجدید نظر است مطمئناً ما اعتراض خود نسبت به این موضوع را به مراجع بالاتر اعلام می‌کنیم؛ باشگاه ذوب‌آهن اعتراض را حق خود می‌داند ولی درنهایت مطیع قانون است. باشگاه ذوب‌آهن از کمیته انضباطی تقاضای دارد تا مسببین این قضایا مشخص شود.

وی در پاسخ به این سؤال که قرارداد مهاجم نیجریه‌ای باشگاه ذوب‌آهن به کجا رسیده است؟ گفت: اوساگونا پیشنهاد مالی به باشگاه داده بود که باشگاه جوابیه درخواست بازیکن نیجریه‌ای را برایش ارسال کرده است. با این مهاجم ارزشمند که مدنظر منصوریان نیز هست در حال رایزنی هستیم تا به توافق مالی برسیم و بتوانیم او را در میان سبز پوشان ذوب آهنی نگه‌داریم.

وی ضمن ابراز خرسندی نسبت به تمدید قرارداد برخی بازیکنان ذوب‌آهن، افزود: ما در حال حاضر به فکر تمدید قرارداد بازیکنانی هستیم که قراردادشان تمام‌شده است، امروز با هادی محمدی قرارداد خود را تمدید کردیم. درصورتی‌که منصوریان تمایل به تقویت تیم و جذب بازیکنان دیگری داشته باشد ما مشکلی نخواهیم داشت. در ادامه چهار بازیکن سرباز داریم که به جمع ما اضافه خواهند شد؛ ضمن اینکه خلعتبری و زهیوی مشکلی ندارند و در بازی‌های آسیایی به کمک مجموعه خواهند آمد.

کد خبر 379271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.