چقدر داستان تغییر رنگ بشر غریب است

چقدر غریب است داستان تمایل های مهاجم که بشر را نه به اختیار به تغییر رنگ می خوانند و چه دردناک که هیچ حتی هم خونی ، نه به ادراک برخیزد و نه به مدارا بنشیند...

به گزارش خبرنگار ایمنا، پژمان جمشیدی با قرار دادن ویدیویی در اینستاگرامش از یک مدرسه فوتبال گفته است :

مدت‌ها بود در این سال‌ها پیشنهادهای زیادی جهت همکاری برای تاسیس مدرسه فوتبال داشتم که به دلیل مشغله کاری و دلایل دیگری در نهایت میسر نشد . اما پیشنهاد مجموعه پاراگ برام متفاوت بود.  چون مدیریت مجموعه ، انسانی پاک و فارغ التحصیل دانشگاه شریف هستند و تمام کادر مربیان هم تحصیلات عالی دارند و به شدت معتقدم مدرسه فوتبال فقط محلی برای ساختن ستاره های آینده فوتبال نیست ، بلکه جاییست برای ساختن مرد هایی قدرتمند و محترم که از کودکی یاد می‌گیرند چطور برای رسیدن به آرزوهایشان تلاش کنند.  پنجشنبه و جمعه همین هفته به امید آفریدگار ، ثبت نام رو شروع میکنیم.  باشد که در این راه به اهدافمون برسیم و امانت دار  مناسبی برای گلهای زندگی شما باشیم.

حمیدرضا آذرنگ ، بازیگر تئاتر و سینما ، با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود از تئاتر آبی مایل به صورتی نوشته است :

چقدر غریب است داستان تمایل های مهاجم که بشر را نه به اختیار به تغییر رنگ می خوانند و چه دردناک که هیچ حتی هم خونی ، نه به ادراک برخیزد و نه به مدارا بنشیند . آبی مایل به صورتی ، حکایت غریب غربت متمایل های ملامت کش را ببینیم و بعد به قضاوت قضاوت‌های کرده خویش بنشینیم.

شیوا ابراهیمی که شب های ماه رمضان ، سریال برادر جان را روی آنتن تلویزیون داشت ، با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشته است :

مهم ترین رابطه ی شما رابطه با خودتان است ، مهمترین رابطه‌ای که نیاز به التیام دارد، رابطه با خودتان است و شخصی که واقعا به عشقش نیاز دارید ، خودتان هستید.

پرویز پرستویی نیز در اینستاگرام خود ، مراسم بزرگداشت یک بازیگر قدیمی و پیشکسوت را اطلاع رسانی کرده است :

همه می دانیم که بازیگری حرفه‌ای ست با دوران اوج و دوران سکون . هنرمندانی که زمانی بخشی از مهمترین خاطرات سینمایی ما را شکل داده اند و حالا کمتر کسی از آنها خبری دارد و می گیرد . مجموعه جلساتی با عنوان گوشه های کم پیدای سینمای ایران ، به کوشش امیر پوریا،  منتقد و مدرس سینما،  قرار است از همین نوع افراد باسابقه تقدیر و کارنامه آنان را مرور کند . جلسه بعدی در کانون فیلم خانه سینما ، نکوداشت آقای منوچهر فرید ، بازیگر فیلم‌های رگبار و چریکه تارا، اثر بهرام بیضایی ، خشت و آینه، اثر ابراهیم گلستان،  بلوچ اثر مسعود کیمیایی و صدای صحرا اثر نادر ابراهیمی ، همراه با پخش مصاحبه تصویری اختصاصی با ایشان و نمایش بخش‌هایی از آثارشان . یکشنبه،  بیست و ششم خرداد ، ساعت پنج بعد از ظهر ،خانه سینما .

کد خبر 379257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.