پایانه صمدیه برون استانی می‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: طرح توسعه‌ای پیش‌بینی شده تا پایانه درون استانی صمدیه به برون استانی تبدیل شود، از این رو در آینده تعدادی از شرکت‌های فعال در پایانه‌های کاوه و زاینده رود به پایانه صمدیه انتقال داده خواهد شد.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای کاهش ترافیک مسیرهای منتهی به پایانه کاوه، در صدد خرید زمین در شمال شهر اصفهان هستیم تا خدمات اتوبوس‌ها از جمله باس‌واش، تعویض روغن و دپوی اتوبوس‌ها به شمال اصفهان انتقال داده شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای پایانه صمدیه که یک پایانه درون استانی است، ادامه داد: طرح توسعه پیش‌بینی شده تا به یک پایانه برون استانی تبدیل شود، از این رو در آینده تعدادی از شرکت‌های فعال در پایانه‌های کاوه و زاینده رود به پایانه صمدیه انتقال داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مباحث مربوط به تملک زمین پایانه صمدیه در حال انجام است و تا پایان شهریورماه ۹۸ طرح توسعه این پایانه را کلنگ‌زنی خواهیم کرد تا با مشارکت بخش خصوصی پایانه‌ای نوین بسازیم.

محبوبی با بیان اینکه در شهر اصفهان پنج پایانه مسافربری وجود دارد که چهار مورد برون شهری و یک مورد آن درون شهری است، تصریح کرد: در پایانه‌های پنج گانه شهر اصفهان روزانه حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار مسافر جابه جا می‌شوند که این عدد در ایام نوروز به تعداد۹۰ هزار نفر نیز می‌رسد.

وی گفت: در پایانه مسافربری کاوه حدود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس همچنین پایانه صفه حدود ۱۵۰ و پایانه زاینده رود ۵۰ و پایانه جی حدود ۳۰ اتوبوس روزانه مسافران را جابه جا می‌کند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه پایانه جی به ژنراتور برق اضطراری مجهز می‌شود، خاطرنشان کرد: دستگاه دیزل ژنراتور ۱۰۰ kva که در مواقع ضروری و قطعی برق می‌تواند برق مورد نیاز پایانه جی و مرکز معاینه فنی مجاور آن را تامین کند، به زودی در این پایانه نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر 379233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.