مدیران باید رفتارهای غیرمتعارف را کنار گذارند

خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: فضای سیاسی دانشگاه‌ها باید برای فعالیت سیاسی دانشجویان مهیا شود، مبدأ فعالیت سیاسی از دانشگاه‌ها است و فعالیت سیاسی دانشجویان درصد خطای مسؤولان را کمتر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، منصور کمالی امروز ( شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه درمانگاه تأمین اجتماعی خوانسار، اظهار کرد: سال گذشته جلسات متعددی برای تکمیل پروژه با تأمین اجتماعی برگزار شد که تامین اجتماعی کار را به صورت امانی ادامه داد و ظرف یک ماه آینده به بهره‌بردرای می‌رسد و بیمه شدگان تأمین اجتماعی از خدمات درمانی این درمانگاه بهره‌مند می‌شوند.

حضور ۱۷۰ هزار گردشگر در تعطیلات عید نوروز

وی با اشاره به اینکه ۱۷۰ هزار نفر گردشگر و مسافر در تعطیلات عیدفطر به شهرستان ورود داشتند، گفت: اگر برنامه ریزی برای ورود مسافران انجام شود در  تامین نیازهای مسافران با کمبود مواجه نخواهیم شد زیرا احساس نیاز شرایط را فراهم می‌کند و برنامه ریزی برای رفع کمبودها صورت می‌گیرد.

فرماندار خوانسار گفت: از لحاظ امنیتی و سلامت خانواده‌ها و کاهش آمار طلاق اگر سه شهر کشور انتخاب شود قطعأ یکی از آنها شهر خوانسار است. برگزاری روز خوانسار در شورای فرهنگ عمومی تصویب و تمهیدات امنیتی لازم برای برگزاری این روز انجام شد که متاسفانه اجرا کنندگان جشن روز خوانسار کم لطفی کردند.

مدیران باید رفتارهای چیپ و غیرمتعارف را کنار گذارند

وی  در پاسخ به سوالی مبنی بر احضار مسؤولان و کارکنان ادارات به دادسرا، گفت: احضار کارکنان دولت به دادسرا  ناشی از عدم آگاهی شخص احضار کننده به شرح وظایفش است که با مدیران حاکمیت دولتی چنین برخورد می‌کنند، البته افرادی که احضار شدند هیچ گونه تخلفی نداشتند، مدیران باید رفتارهای غیرمتعارف را کنار بگذارند و گرنه میزان نارضایتی افزایش و مشارکت مردمی در انتخابات کاهش خواهد یافت.

فرماندار خوانسار با بیان اینکه باید امسال فضا را برای انتخاباتی باشکوه مهیا کنیم بنابراین نباید دلسردی در بین جامعه ایجاد شود، گفت: دولت کار اجرایی می‌کند و در صدور حکم قضایی دخالت ندارد، اما صیانت از حقوق شهروندی وظیفه دولت است و اگر احساس شود که حق کسی ضایع شده به مقامات منعکس می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از فعالیت سیاسی و احزاب در شهرستان حمایت خواهیم کرد و انتظار دارم که شور و نشاط سیاسی موثری در چارچوب قانون در شهرستان ایجاد شود تا مردم نماینده اصلح را انتخاب کنند.

فضای دانشگاه‌ها برای فعالیت سیاسی دانشجویان مهیا شود

کمالی با اشاره به اینکه فضای سیاسی دانشگاه‌ها باید برای فعالیت سیاسی دانشجویان مهیا شود، افزود: مبدأ فعالیت سیاسی از دانشگاه‌ها است و فعالیت سیاسی دانشجویان درصد خطای مسؤولان را کمتر می‌کند.

وی  تصریح کرد: فضای سیاسی باز باعث ایجاد و ارتقای افکار  سیاسی شده و از طرفی چون در آستانه انتخابات قرار داریم و باید شور و نشاط سیاسی ایجاد شود تا انتخابات در یک محیطی شفاف صورت گیرد کاندیدا هر چقدر بیشتر نقد شوند، مردم به علم و تدبیر آنان آشنایی بیشتری یافته و شخص اصلح را برای قانون گذاری انتخاب خواهند کرد.

درچارچوب نظام اختلاف سیاسی مضر نیست

فرماندار خوانسار  خاطرنشان کرد: ممکن اختلاف سیاسی در بین مسؤولان خوانسار باشد اما اختلاف شخصی نیست، در چارچوب نظام اختلاف در سلایق سیاسی مضر نخواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر درخواست سلب عضویت یکی از اعضای شورای شهر خوانسار، افزود: با توجه به گزارش‌های مکرر مردمی و دستگاه‌های اجرایی مبنی بر انحراف از وظایف یکی از اعضای شورای شهر خوانسار،  موارد را به هیأت رسیدگی تخلفات شوراها در استانداری جهت رسیدگی ارسال شده و به زودی تصمیم نهایی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 379227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.