اجرای پروژه‌های مشارکتی در میدان امام علی(ع)

مدیر پروژه میدان امام علی(ع) گفت: از ۲۰ پروژه بلافصل تعریف شده میدان امام علی(ع)، چهار پروژه آن احداث و مابقی آن پروژه مشارکتی با رویکرد سیاستگذاری از طرف شهرداری و سرمایه‌گذاری و اجرا از مردم، تعریف شده است.

مهدی رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه‌های پیرامون میدان امام علی(ع) همچون پروژه مجتمع تجاری کمرزرین، قیصریه، ولیعصر و پروژه‌های ۱۶، ۱۸ و ۱۹ میدان در قالب پروژه‌های مشارکتی با حضور مردم و شرکت‌های سرمایه گذار انجام می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی یک مرکز خرید بزرگ در میدان امام علی(ع) تا قبل از پایان سال‌جاری، تصریح کرد: راه‌اندازی این مرکز می‌تواند شرایط مناسبی برای ایجاد رفاه بیشتر برای شهروندان فراهم کند.

مدیر پروژه میدان امام علی(ع) با بیان اینکه ایجاد مرکز خرید در این نقطه از شهر به دلیل سابقه طولانی که در امر خرید و فروش داشته و اقبالی که مردم از اینجا داشته‌اند، می‌تواند رفاه هر چه بیشتر شهروندان را به همراه داشته باشد، ادامه داد: اگر میدان امام علی(ع) بِرَند شود، توسعه اجتماعی مردم نیز شکل می‌گیرد.

رضایی با اشاره به روند پیشرفت احداث پروژه جلوخان تصریح کرد: پروژه جلوخان درگیر آزادسازی محل‌های طلافروشان است، البته ۳۵۰ واحد صنفی فعال در این بخش به صورت یکجا وکیل اختیار کردهاند و کارشناسانی برای بررسی وضعیت به کار گمارده شده‌اند که امیدواریم تابستان ۹۸ توافقات در این خصوص به نتیجه برسد و کلید شروع پروژه‌های شهرداری در میدان امام علی(ع)، در سال آینده زده شود.

وی با بیان اینکه  تسریع در اجرای پروژه میدان جلوخان، همکاری مغازه داران و کسبه را می‌طلبد، تاکید کرد: در سیستم شورای شهر و شهرداری اصفهان، جلب رضایت مردم در اجرای پروژه‌ها بسیار حائز اهمیت است و توافقات بر اساس جلب رضایت مردم انجام می‌شود.

کد خبر 379224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.