هدف مدیریت شهری توازن خدمات با اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق کم‌برخوردار

شهردار مشهد گفت: اولویت مدیریت شهری، متوازن‌سازی خدمات‌رسانی در نقاط مختلف شهر با اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق کم‌برخوردار است.

به گزارش ایمنا، محمدرضا کلائی امروز (شنبه) در حاشیه آغاز عملیات ساماندهی ضلع شمالی حدفاصل مسیر شهرک شهید باهنر و شهید رجایی و افتتاح پروژه بازگشایی و آسفالت مسیر بسکابادی به طرق که با حضور رییس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد انجام شد، اظهار کرد: توازن خدمات در مناطق کم‌برخوردار با سایر مناطق شهر جزء راهبردهای مدیریت شهری و شورای پنجم است.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در ارتقاء کیفی خدمات در مناطق مرکزی شهر که زائران بیشتر از این مناطق استفاده می‌کنند و همچنین آماده‌سازی فضا برای زندگی بهتر و راحت‌تر در مناطق کم‌برخوردار و پیرامونی شهر که می‌تواند بخشی اقدامات حمل و نقلی و ترافیکی و بخشی عمرانی و فضای سبز باشد، توازن ایجاد کنیم.

شهردار مشهد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساماندهی ضلع شمالی مسیر حدفاصل شهرک شهید باهنر، شهید رجایی افزود: حدود ۴۰ سال بود این مسیر که محل عبور ساکنان شهرک‌های شهید باهنر و رجایی است، نیاز به ساماندهی داشت که پس از اجرای ضلع جنوبی از معاونت فنی و عمران خواستیم ساماندهی ضلع شمالی را نیز در دستور کار قرار دهند.

کلائی گفت: در همین راستا امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی ساماندهی ضلع شمالی مسیر حدفاصل شهرک شهید باهنر و شهید رجایی هستیم که امیدوارم ساماندهی این مسیر و همچنین بازگشایی و آسفالت مسیر بسکابادی به طرق که بخش زیادی از ترافیک مرکزی شهرک شهید با رجایی را کم می‌کند شاهد عبور و مرور بهتری در این منطقه باشیم.

کد خبر 379211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.