آسفالت محله کردآباد بازسازی می‌شود

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: امسال روکش آسفالت کوچه‎ها و خیابان‎های کردآباد در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

رضا اخوان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا محله کردآباد را از لکه‌های بافت فرسوده منطقه چهار دانست و اظهارکرد: با توجه به تسهیلاتی که برای بافت‌های فرسوده پیش‌بینی شده از شهروندان ساکن در این محدوده درخواست می‌شود برای دریافت پروانه ساختمانی و استفاده از تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده به شهرداری منطقه مراجعه و به بازسازی و بازآفرینی بافت فرسوده محله کردآباد کمک کنند.

وی با اشاره به وضعیت ساخت و ساز در این منطقه، تصریح کرد: سال گذشته میزان صدور پروانه در منطقه چهار شهرداری اصفهان ۳۶ درصد نسبت به سال ۹۶ رشد داشته است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان ادامه داد: در دو ماه نخست سال جاری نیز میزان صدور پروانه ساختمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش را شاهد هستیم.

اخوان خاطرنشان کرد: بودجه منطقه چهار شهرداری اصفهان امسال با ۱۷ درصد افزایش نسبت به سال گذشته به ۱۳۵ میلیارد تومان رسیده که از این میزان ۲۳ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی، ۲۸ میلیارد تومان بودجه جاری منطقه و ۶۳ میلیارد تومان برای اجرای فعالیت‌های مستمر از جمله نگهداری فضای سبز، ۲۳ میلیارد تومان نیز به صورت متمرکز سهم شهرداری منطقه است.

کد خبر 379207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.